دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Debris A Deeper Dive – PC نسخه RELOADED

در بازی Debris A Deeper Dive شما در نقش یک از اعضای یک تیم حرفه ای فیلم برداری هستید که باید از یک کشف جدید در زیر آب های یخ شده و نیز آوارهای بسیار زیاد فیلم برداری کنید. این کشف شامل یک منبع انرژی بسیار جالب و نیز فراتر از منابع فعلی است. اما در خلال این کار، انفجار های مختلف باعث شد که شما و تیمتان در زیر آوارها مدفون شوید. حال شما باید راهی برای رسیدن به سطح آب پیدا کنید چرا که منابع شما مخصوصا اکسیژن بسیار محدود است. اما ماجراجویی های مختلف در این مکان شما را با موارد مختلفی روبرو خواهد کرد. بازی جدید Debris A Deeper Dive شما را با موارد مختلف و جدیدی روبرو خواهد کرد و جذابیت های بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سایر توضیحات: بازی Debris A Deeper Dive یکی از جدیدترین آپدیت هایی است که برای بازی Debris عرضه شده است. در این نسخه از بازی، تیم سازنده بازی بسیاری از ایرادات بازی را برطرف کرده است و همچنین با استفاده از بازخوردهای طرفداران این بازی، مراحل جدیدی را نیز به بازی افزوده است. بازی Debris A Deeper Dive توسط شرکت Moonray Studios به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود Debris A Deeper Dive جدید

مشخصات بازی Debris A Deeper Dive :

نام بازی : Debris A Deeper Dive

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Moonray Studios

منتشر کننده : Moonray Studios

سبک بازی : اکشن  – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Debris A Deeper Dive

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *