دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dragon Shadow Battle 2 Legend Super Hero Warriors v2.8 برای اندروید و iOS

Dragon Shadow Battle یکی از بازی های جذاب با سبک کلاسیک است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد . در این بازی شما کنترل شخصیتی را به عهده دارید که قدرت های باورنکردنی دارد . این بازی دارای مبارزات آنلاین نمی باشد به همین دلیل می توانید به راحتی در هر جایی خواستید به بازی مشغول شوید . ماجرایی جدیدی از مبارزات با شیاطین در این بازی در انتظار شماست . حال بهترین بازی مبارزه ای برای طرفداران بازی های اژدها با بیش از 50 فرم در دسترس است . بسیاری از جلوه های شبیه ساز شده با کلی مبارزه با کارفرمایان سرسخت در این بازی وجود دارد . سطح Super Saiyan از 1 تا 20 و SSJG، SSGSS با قدرت های فوق العاده بالا و مهارت های کامل شما را به نبرد با دشمنان فرامی خواند .

سایر توضیحات : از بسیاری از مهارت هایی مانند Kamehameha ، Recall Dragon ، Big Bang Attack ، Ki Blast و King of the Monkey Recall برای نابود کردن دسته جمعی دشمنان استفاده کنید . با این قدرت های در دسترس علاوه بر قهرمان فوق العاده به یک افسانه جنگجو تبدیل خواهید شد . دشمنان شما در هر مرحله قدرت های خود را ارتقا خواهند داد پس برای رسیدن به پیروزی در این مراحل سرسخت شما هم باید به فکر ارتقا های مختلف باشید .

دانلود Dragon Shadow Battle جدید

ویژگی ها بازی Dragon Shadow Battle Warriors Super Hero Legend :

– دارای کنترل A به Z بسیار آسان برای بازی

– دارای 20 مرحله سوپر قهرمانی با سایه های گرافیکی شگفت انگیز

– مبارزه با بیش از 40 کارفرما با بیش از 80 مهارت مختلف

– وجود بسیاری از چالش ها در هر سطح

– امکان جمع آوری و ارتقای بسیاری از شخصیت ها

Dragon Shadow Battle

به روز رسانی :

1396/12/11 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *