دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Endless Legend Shadows

جناحی که بسیاری فکر می کنند از بین رفته است قرار است تاریخ را تغییر دهد و به کابوسی فراموش نشدنی بدل شود . در حال حاضر , شکافی جدیدی در جامعه به وجود امده است و جناح انشعابی سعی دارد تا اعلام استقلال کند و سایر جناح ها را با خود متحد سازد و یا در صورت مقاومت , آنها را از مقابل بردارد . همانطور که گفته شد در این نسخه استفاده از نیروهای مخفی کاری افزایش یافته و بازی این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از ویژگی استتار در نقشه های مختلف از استراتژی های دشمن خود باخبر گردید . اقداماتی که به ارتش جدید اضافه شده است این اجازه را به شما می دهد تا سرقت ، ضبط ، خرابکاری و حتی فرماندهی را در اختیار داشته باشید . دفاع از شهرها و امپراتوری در برابر نفوذ و اضافه شدن دیگر مهارت های مقابله با جاسوسی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این نسخه است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید . بازی کامپیوتر Endless Legend Shadows یکی از بازی های سبک نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط AMPLITUDE Studios طراحی و ساخته شد و توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شد . DLC جدیدی برای نسخه اصلی بازی منتشر شد که بیشترین تمرکز خود را بر جاسوسی معطوف کرد . این بازی توانست از IGN نمره ی 8.3 از 10 را دریافت کند . از ویژگی های این بازی می توان به نقشه ی این بازی اشاره کرد که طبق گفته ی IGN یکی از زیباترین نقشه هایی است که تا به حال در بازی های استراتژیک وجود داشته است .  

*قبل از دانلود، سیستم مورد نیاز بازی را مشاهده کنید*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Endless Legend Shadows - Screen

  مشخصات بازی Endless Legend Shadows : نام بازی (فارسی) : افسانه بی پایان سایه ها سبک بازی : نقش آفرینی و استراتژیک پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : AMPLITUDE Studios منتشر کننده : SEGA رده سنی : +12 نوع فایل : ISO
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *