دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Escape Dream – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Escape Dream

فرض کنید شما باید به سر کار بروید اما در یک رویا گیر کرده اید!؟ در این رویا که شما در او اسیر شده اید اصلا مهم نیست چقدر آسیب به شما وارد شود یا حتی بمیرید چون ممکن است که در یک رویای بی پایان گرفتار شده باشید و هرگز بیدار نشوید!؟

به شخصیت دانلود بازی Escape Dream کمک کنید تا از خواب بیدار شود!در اصل کاری که شما باید در این بازی بکنید این است که با روش های مخصوصی تمام تلاش خود را بکنید که از موانع بر سر راه خود خلاص شوید و در واقع باید شخصیت را کنترل کنید تا به هدف برسید. اگر به دنبال دانلود بازی ماجرایی برای کامپیوتر هستید، توصیه میکنیم این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی Escape Dream

بازی از مراحل مختلف تشکیل شده است که این مراحل از لحاظ سختی و آسانی با هم فرق دارند و باید آنها را پشت سر بگذارید.در دانلود بازی Escape Dream شما با تله ها و هیولاهای زیادی روبرو خواهید شد. بنابراین شما باید با استفاده از مواردی که بازی در اختیار شما قرار می دهد راه فراری برای خود پیدا کنید. شما باید تعدادی مسابقه عجیب و غریب را حل کنید تا این مراحل را رد کنید. پس باید خیلی فکر کنید.

در برخی از نقاط بازی شما می توانید آنچه را که به دست آوردید ذخیره کنید که به آن ها Save Point می گویند و بازی را برای شما خیلی آسان می‌کنند. باید مهارت های مختلفی را به دست آورید تا بتوانید از موانع اجتناب کنید. از مهارت های بازیابی استفاده کنید تا جان دوباره ای در این رویای بی پایان به دست آورید و در نهایت همه ما می دانیم که فرار از رویا هرگز آسان و غیر ممکن نیست! دانلود بازی Escape Dream برای PC را از دست ندهید.



نام: Escape Dream
حجم فایل: 2.94 گیگابایت
شرکت سازنده: NotThisTime
تاریخ انتشار: Mar, 2023
امتیاز استیم: 6 از 10
نسخه: TENOKE
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن, ماجراجویی, فکری
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: NotThisTime
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *