دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Faily Rider v2.2 برای اندروید و iOS + مود

Faily Rider با بازی اکشن و متفاوت Faily Rider لحظه های جذاب و شاد خود را دوچندان کنید. در این بازی زیبا Phil Faily بدشناسی های بسیار زیادی با وسایل نقیله و ماشین ها می آورد که در نهایت تصمیم می گیرد برای خود یک موتورسیکلت دست و پا کند. اما باید ببینیم که آیا داستان گذشته اش برایش تکرار می شود یا نه! روزی روزگاری زمانی که Phil داستان ما در حال گشت و گذر و تماشای مناظر بیابان Nevada بود، ناگهان مسیر او را طوری منحرف می کند که در یک شیب بسیار تند قرار می گیرد و شخصیت خوش شانس داستان ما را در دنیایی از خطرات مختلف و موانع ترسناک قرار می دهد. از این پس Phil  نیاز به یاری و کمک شما دارد تا بتواند از این موانع و مخمصه رها شود.

سایر مشخصات : این بازی از سازندگان بازی محبوب و جهانی FAILY BRAKES  می باشد که این بار با نام Faily Rider خود و توانایی هایشان در جلب رضایت کاربران را عرضه می کنند. در این سبک از موتور سواری شما باید در یک دامنه وسیع و بی پایان برانید و از بین موانع و عوارض زمین جاخالی دهید. موانعی که با آنها سروکار دارید شامل کاکتوس ها، صخره ها، وسایل نقلیه، قطارها که این برخوردها و سوتی ها بسیار جالب و خنده دار خواهند بود. در این بازی جدید با وسایل جدید به شکلی خاص و منحصر به فرد شاد شوید و لذت ببرید. این بازی پرطرفدار و دوست داشتی محصولی از استودیوی نام آشنای Spunge Games Pty Ltd می باشد که میلیون ها کاربر از زیبایی های این بازی بهره می برند.

دانلود بازی Faily Rider

ویژگی های بازی Faily Rider :

از کاکتوس ها، صخره ها، جوی ها و نهرها، ترافیک و قطارها دوری کنید!

موانع را با سپر خود و یا سلاح هایتان نابود کنید!

همزمان که حرکت می کنید سکه ها را هم جمع آوری کنید!

قابلیت دست یافتن و باز کردن وسایل نقلیه و لباس های جدید

قابلیت ضبط کردن بازی و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی

دارای گیم پلی و همچنین لذت بی پایان

Faily Rider

به روز رسانی :

1396/08/08 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *