دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Freedom Force vs the Third Reich – PC نسخه GOG

بازی Freedom Force vs the Third Reich یک بازی بسیار زیبا و جذاب و هیجانی در سبک بازی های استراتژیک است که در سال 2009 توسط کمپانی بازی سازی مطرح Irrational Games تولید و توسط کمپانی 2K Games منتشر گردید. در این باز شما محیط های مختلفی را تجربه خواهید کرد که در نوع خود بی نظیرند. این بازی به شما احساس هیجانی مضاعف می دهد که به نوعی شما نیز مانند سایر پلیرها که در مورد این بازی نظر داده اند، معتاد این بازی خواهید شد. این بازی از نظر محیط گرافیکی چندان خوب به نظر نمی رسد اما همین گیم پلی بازی باعث سرگرم شدن شما در این بازی خواهد شد. این بازی دارای گیم پلی سبک ولی با جزئیات تمام می باشد که هر پلیری را با هر سبک شیفته خود خواهد ساخت. کمپانی بازی سازی Irrational Games یک کمپانی مطرح در زمینه طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید.

سایر مشخصات بازی: آزادی دوباره به خطر می افتد و تنها Minute Man و نیروی آزادی قهرمانانه او می توانند روز را در پیروی از یکی از بازی های بسیار تحسین برانگیز سال 2002 حفظ کنند. نیروی آزادی در مقابل رایش سوم، داستان پویا، بازی تاکتیکی سریع و شخصیت های بزرگتر از زندگی را از صفحات کتاب کمیک به صفحه رایانه به ارمغان می آورد. در این عنوان، لیگ قهرمانان باید زمان خود را برای شکستن رکورد بلیتز کریج، مدافع رئیچ و فرماندهان قاتل او، سفر کند. نیروی آزادی در مقابل رایش سوم با اقداماتی که از میدان های جنگ جهانی دوم به عمق خیره کننده ابعاد دور افتاده است، به طرفداران آزادی بیشتر از آنها می رسند.

Freedom.Force.vs.the.Third.Reich.center

مشخصات بازی Freedom Force vs the Third Reich:

نام بازی :  Freedom Force vs the Third Reich

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2009

شرکت سازنده : Irrational Games

منتشر کننده : 2K Games

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Freedom Force vs the Third Reich

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *