دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hovercraft Drive – PC نسخه PLAZA

Hovercraft Drive سرانجام برای همه علاقه مندان و دوستدارن Hovercraft شبیه ساز و بازی آن ارائه شد تا بتوانند به صورت کاملا واقعی حس خارق العاده سواری با این وسیله بسیار جذاب و هیجان انگیز را تجربه کنند و با تمام وجود لمس. بازی بسیار جذاب Hovercraft Drive یک شبیه ساز بسیار قدرتمند و دقیق با جزئیات فراوان می باشد که برای همه دوستداران این ورزش و تفریح جذاب ساخته شده است. اگر دوست دارید تا دنیای این وسیله را کاوش کنید و به همراه آن در هرجایی با تمام سرعت حرکت کنید و آدرنالین خون خود را افزایش دهید این بازی را از دست ندهید. در دریاها و برف ها و تپه های شنی به سواری بپردازید و رقبای خود را پشت سر بگذارید.

سایر مشخصات : بازی Hovercraft Drive یک انتخاب بی نظیر برای دوست داران این ورزش می باشد که تاکنون ارائه شده است. با Hovercraft خود در دنیایی نامحدود و بدون مرز به سواری بپردازید و ماجراجویی کنید. همان طور که بیان شد شما در سه محیط مختلف می توانید وارد شوید. روی تپه ها نهایت سرعت خود را به نمایش بگذارید تا به پرواز درآیید. در ریگ ها و شن های روان گرد باد ایجاد کنید و بتازید. دقت کنید تا کنترل hovercraft از دستانتان خارج نشود. همه شما آگاهید که این وسیله و ورزش هیجان بسیار بالایی دارد. این شبیه ساز با طراحی بی نظیر توانسته تجربه واقعی که از هدایت یک hovercraft وجود دارد را تا حد بسیار زیادی به کاربر القا کند. بنابراین فرصت را از دست ندهید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Hovercraft.Drive.center

مشخصات بازی Hovercraft Drive :

نام بازی : Hovercraft Drive

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 6Apr, 2018

شرکت سازنده : Robert Cardona

منتشر کننده : Robert Cardona

سبک بازی : شبیه سازی، ماجراجویی، ورزشی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Hovercraft Drive

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *