دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ion Maiden – PC نسخه GOG

Ion Maiden یک بازی اکشن بسیار جذاب برای علاقه مندان به بازی های تیراندازی است. داستان بازی از این قرار است که Shelly Harrison به عنوان یک بمب گذار حرفه ای و متخصص برای یک ماموریت دفاعی جهانی انتخاب می شود. او در طول بازی با اتفاقات چالش برانگیزی روبرو می شود. ماموریت او سرشار از خون و خون ریزی است و مراحل مختلفی سرشار از رمز و رازهای بسیاری را شامل می شود. تحقیقات Shelly برای به زیر کشیدن ارتش دکتر Heskel انجام می شود و در این راه از انبار مهمات متنوعی استفاده می کند. تجهیزات جنگی مانند انواع اسلحه ها، نارنجک ها و … در بازی وجود دارد که می تواند برای نابودی دشمنان مورد استفاده قرار گیرد. با تیراندازی به سر نفرات راحت تر می توانید آن ها را از پای درآورید.

سایر توضیحات : بازی بسیار جذاب و اکشن Ion Maiden با صحنه های بسیار هیجان انگیز و صداگذاری بسیار با کیفیت هیجان بازی را چندبرابر می کند. بازی Ion Maiden توسط کمپانی بازی سازی Voidpoint, LLC برای علاقه مندان به بازی های اکشن ساخته شده و توسط استودیو 3D Realms در سال 2018 میلادی منتشر شده است. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های اکشن و هیجان انگیز هستید این بازی را هرگز از دست ندهید. هم اکنون این بازی بسیار هیجان انگیز در سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم دانلود قرار گرفته است.

Ion.Maiden.center

مشخصات بازی Ion Maiden :

نام بازی : Ion Maiden

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Voidpoint, LLC

منتشر کننده : 3D Realms

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Ion Maiden

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *