دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mini Racing Adventures v1.25.2 برای اندروید

Mini Racing Adventures

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین بازی های سبک مسابقه ای و اتومبیل رانی با قابلیت بازی به صورت چند نفره را به شما معرفی کنیم.

Mini Racing Adventures

نام این بازی بسیار زیبا است که توسط شرکت Minimo برای پلتفرم های اندروید و iOS طراحی و تولید شده است. این بازی در گوگل پلی بیش از 50 میلیون دانلود داشته است و  امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص داده است. گرافیک این بازی به صورت به صورت 3 بعدی طراحی شده است. شخصیت اصلی این بازی Martin Nitro Minimo یا ب هاختصار MnM نام دارد که یک جوان رویا پرداز است. رویاهایی بزرگ برای دستیابی… . هدف این بازی در حقیقت کمک به MnM است تا بتواند به بهترین راننده در دوران خود تبدیل شود. جایی که رقبای زیادی از جمله راننده بسیار معروف Omini Speedario حضور دارد. این کار آسان نخواهد وبد پس خود را برای مسابقه های سخت و طولانی آماده کنید. در این بازی شما باید به مسابقه بپردازید تا بتوانید هر کدام از 26 دستگاه و وسیله نقلیه منحصر به فرد را آزاد کنید. وسایلی که هر کدام حال و هوای خاص خود را دارند. با استفاده از این وسایل نقلیه شما می توانید در 12 سطح و مرحله ی مختلف به رقابت بپردازید. مراحلی که بعضی از ا«ها دارای تپه های بلند و مرتفع هستند و برای عبور از آنها نیازمند یک وسیله خاص هستید. علاوه بر این، این وسایل نیز نیاز به تعمیر و مراقبت و به روزرسانی دارند. این به روز رسانی ها در 5 سطح مختلف قابل دستیابی هستند که قدرت و پتانسیل شما برای مسابقات را بهبود می بخشند.

ویژگی های اصلی بازی:

قابلیت بازی به صورت آنلاین با گیمرهای قدرتمند سراسر جهان و حتی دوستان خود

قابلیت بازی به صورت آفلاین با هوش مصنوعی بازی و حتی روح خود!

گرافیک بسیار زیبا و روان همراه با صحنه های بسیار منحصر به فرد

فیزیک بسیار پویا

قابلیت انتخاب وسایل نقلیه مختلف نظیر : Offroad Buggy, Baja Bug, Moto Bike, Truck

قابلیت به روزرسانی قطعات مختلف وسیله نقلیه

  • تغیرات نسخه v1.25.2 :
  • New Vehicles : Sinbad 6×6 & Mini Mo
  • New Track : Swaying Stream
نام: Mini Racing Adventures
حجم فایل: 93 مگابایت
شرکت سازنده: Minimo
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v1.25.2
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
سبک بازی: مسابقه ای
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 5.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/04/15 نسخه v1.25.2 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *