دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Motorsport Manager Endurance Series – PC نسخه SKIDROW

پیست اتومبیل رانی در انتظار شماست! بازی Motorsport Manager Endurance Series نسخه جدیدی از سری بازی های جذاب Motorsport Manager را برای شما به ارمغان آورده است. در این بازی شما باید توانایی ها و مهارت های خود را در پیچ و خم پیست مسابقه مورد آزمایش قرار دهید. پیش افتادن از رقبا در مسیر های طولانی بدون شک کاری بس دشوار است چرا که روحیات و حالات شما در طول مسیر دستخوش تغییر خواهد بود و شما نمی توانید به صورت خطی توانایی های خود را حفظ کنید. رقابت های جدید IEC A و B همراه با ویژگی های جدید در مسیر های طولانی 90 دقیقه ای، 3 ساعته و حتی 6 ساعته می تواند جذابیت این بازی را به نمایش بگذارد جرا که در طول مسیر با هم تیمی های خود روبرو خواهید شد و برای ادامه مسیر باید از آنها کمک بگیرید. فراموش نکنید که تیم شما از 6 نفر تشکیل شده است پس روی تک تک آنها برنامه ریزی کنید.

سایر توضیحات: سری بازی های Motorsport Manager طعم جدیدی از سبک بسیار پر طرفدار مسابقات ماشین سواری را برای گیمرها عرضه داشته اند. در این نسخه جدید، ایده های جالبی نظیر نمایش و کنترل توان راننده ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما بدون شک باید با مدیریت توان آنها یک استراتژی طراحی کنید تا بتوانید بهترین زمان را در این مسابقات کسب کنید. بازی Motorsport Manager Endurance Series توسط شرکت Playsport Games برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید و توسط شرکت بزرگ SEGA به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Motorsport Manager Endurance Series center

مشخصات بازی Motorsport Manager Endurance Series :

نام بازی : Motorsport Manager Endurance Series پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Playsport Games منتشر کننده : SEGA سبک بازی : مسابقه ای – ماشین سواری – شبیه ساز – استراتژیک – ورزشی نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Motorsport Manager Endurance Series

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *