دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Murderous Pursuits – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

بازی Murderous Pursuits یک بازی چند نفره استثنایی در سبک اکشن برای بازی بصورت همزمان 1-8 بازیکن است. با خیال راحت هدف خود را از بین ببرید و منتظر بمانید تا لحظه ای مناسب برای شکار دشمننان خودتان بدست آید. اما مراقب باشید که خودتان توسط دیگر بازیکنان شکار نشوید! برای جلوگیری از شکار شدن خودتان، از سلاح های خود استفاده کنید. سلاح های با ارزش بالا را تعیین کنید و آنها را ارتقا دهید و اهداف خود را از بین ببرید. به نحوی که مکان امنی برای خود بیابید و بتوانید در آنجا در کمین دمنانتان بنشینید. شما می توانید با از بین بردن دشمنان خود قسمتی از شهر را در دست بگیرید و آن را به عنوان مکانی امن برای خودتان و کسانیکه با شما هم دست هستند تبدیل کنید تا بتوانید قوای بیشتری برای مواجهه با دشمن جمع نمایی.

سایر مشخصات بازی: امتیازات خود را با پیدا کردن سلاح های ارزشمند بهینه سازی کرده و با استفاده از آنها شانس زنده ماندن خودتان را بیشتر کنید. خیلی مراقب باشید چون دشمنان شما در هر لحظه در کمین هستند تا شما را شکار کنند. خیلی جسور باشید و شکارچیان دیگر را با شجاعت از بین ببرید. با استفاده از توانایی های مختلف، از جمله پنهان شدن، توانایی های جسمی و فکری دشمنان خود را در اجرای طرح های شیطانیشان ناکام بگذارید. برای تعیین هدف خود از توانایی که داری (Quarry Tracker) استفاده کنید. برای جلوگیری از کشته شدن، به توانایی های شکارچی توجه داشته باشید اما مراقب باشید که او نیز شاید این توانایی را داشته باشد.

*برای نصب آپدیت 1.4.0 باید تمامی آپدیت ها بر روی سیستم شما نصب باشد*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Murderous.Pursuits.center

مشخصات بازی Murderous Pursuits:

نام بازی :  Murderous Pursuits

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Blazing Griffin

منتشر کننده : Blazing Griffin

سبک بازی : اکشن، نقش آفرینی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Murderous Pursuits

به روز رسانی :

1397/05/13 آپدیت جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *