دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی New Frontier Days Founding Pioneers – PC

New Frontier Days Founding Pioneers شما در جریان یک بازی شبیه سازی مزرعه ای قرار میگیرید. مشابه سایر بازی های شبیه ساز دیگر شما میتوانید کارهای بسیاری برای توسعه دنیای خود انجام دهید. ماهیگیری، شکار، تجارت و قطع درختان جهت آماده سازی برای صنایع مختلف تنها جزیی از کارهای مهم در این بازی دوست داشتنی هستند. مزرعه خود را به هر نحوی که دوست دارید بسازید و آن را مطابق آرزوهای خود کنید. از منابعی که در اختیار دارید و در طول بازی از محیط پیرامون خود کسب میکنید برای ساخت و ساز ساختمان ها و بخش های مختلف استفاده کنید. برای اینکه جای خالی درختانی را که قطع کرده اید تا از آن ها برای ساخت و ساز استفاده کنید، درخت بکارید و جای خالی آن ها را پر کنید.

سایر توضیحات : از دیگر کارهای جالب در این بازی مهیج این است که میتوانید حیوانات وحشی را اهلی کرده و از آن ها برای کارهای مزرعه کمک بگیرید یا حتی میتوانید آن ها را برای شکار دیگر موجودات به جنگل بفرستید تا کار شکار را به نحو احسن انجام دهند. همچنین در طول بازی میتوانید از یکسری کارت های خاص بهره مند شوید که با استفاده از آن ها میتوانید امکانات متنوعی به مزرعه و روستای خود اضافه کنید. بازی بسیار مهیج New Frontier Days Founding Pioneers توسط کمپانی بازی سازی Arc System Works در سال 2017 برای علاقه مندان به بازی های شبیه سازی ساخته و منتشر شد. هم اکنون این بازی بسیار مهیج با لینک مستقیم قابل دانلود در سایت دانلود فارسی می باشد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

New.Frontier.Days.Founding.Pioneers.center

مشخصات بازی New Frontier Days Founding Pioneers :

نام بازی : New Frontier Days Founding Pioneers

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره ای

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Arc System Works

منتشر کننده : Arc System Works

سبک بازی : شبیه سازی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

New Frontier Days Founding Pioneers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *