دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Omega Quintet – PC نسخه 3DM

Omega Quintet بازی Omega Quintet از سبک بازی های استراتژیک و نقش آفرینی است البته ماجراجویی در بازی از دیگر ویژگی های این بازی می باشد. بشریت در خطر است. یک پدیده خطرناک و کشنده زندگی تمام ساکنین روی کره زمین را تهدید میکند و قصد نابودی کل انسان ها را دارد. هیچ نیرویی توان مقابله با این عارضه را ندارد و این پدیده به سرعت درحال رشد و پیشروی در دنیا است و بر روی ذهن آدم ها تاثیر میگذارد. اما عده ای در یک شهر کوچک که جمعیت کمی زندگی می کنند تصمیم گرفته اند که در مقابل این پدیده مقاومت کنند و آن را شکست دهند. در این میان پنج دختر شگفت انگیز با توانایی های بالای خود در موسیقی تنها کسانی هستند که امید را برای بشریت زنده نگه داشته اند. این برگزیدگان قابل تحسین باید از توان خود در موسیقی استفاده کنند تا این بیماری خورنده ذهن را برای همیشه از بین ببرند.

سایر توضیحات : در این بازی بسیار مهیج از سلاح های عجیب خود با موسیقی به استقبال این بیماری رفته و آن را مغلوب کنید. با افزایش امتیازات خود می توانید مهارت های بیشتری برای قهرمانان خود کسب کنید تا بیش از پیش قدرتمند تر شوند. هر مبارزه یک مرحله است. در طول مراحل و بازی از قدرت های ماورایی استفاده کنید تا زودتر به نتیجه برسید. قابلیت سفارشی سازی کاراکترهای بازی وجود دارد و شما می توانید ظاهر این شخصیت ها را نیز تغییر دهید. بازی Omega Quintet توسط کارخانه بازی سازی Idea Factory ساخته شده و از طریق کمپانی Ghostlight LTD در سال 2017 برای علاقه مندان منتشر شده است. هم اکنون شما علاقه مندان به این بازی بسیار مهیج و فانتزی میتوانید این بازی را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم دانلود، دانلود کرده و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Omega.Quintet.center

مشخصات بازی Omega Quintet :

نام بازی : Omega Quintet

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی و ژاپنی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Idea Factory

منتشر کننده : Ghostlight LTD

سبک بازی : استراتژیک، ماجرایی و نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Omega Quintet

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *