دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Parallyzed v2.0.8 برای اندروید و iOS + مود

Parallyzed بازی دارای پلتفورمی با حال و هوای ماجراجویانه می باشد که داری گیم پلی خاص در محیطی تاریک، رویایی و دلربا قرار دارد. آبی و قرمز دو خواهر می باشند که بسیار به یکدیگر وابسته می باشند. در عین حال این دو خواهر تفاوت های بسیاری در شخصیت، توانایی ها و خصوصیات اخلاقی با یکدیگر دارند. روزی روزگاری در لحظه ای که حسادت قرمز را فراگرفته بود، خواهرش آبی را از روی تاب هل می دهد و ناگهان او می افتد و بی هوش می شود! همه چیز خراب شد، قرمز فهمید که می تواند وارد ذهن آبی شود، با یکدیگر کار کنند و خواهر خود را کمک کند تا بتواند او را از کما خارج کند و به زندگی بیداری بازگرداند.

شما در این بازی به طور همزمان بجای هر دو شخصیت بازی و آنها را اداره می کنید. آبی و قرمز دارای یک توانایی ویژه هستند! آنها می توانند بدن های خود را در هر زمانی با یکدیگر تعویض کنند که شما باید از این ویژگی نهایت استفاده را ببرید. شما باید آنها را در میان سختی ها کمک کنید، مشکلاتی که در اثر وجود شبح ها در سرزمین آنها ایجاد شده و مانع از تلاش این دو خواهر می شوند. اگر می خواهید تجربه ای جدید در زمینه بازی های Arcade داشته باشید حال وقت آن رسیده. این بازی کم حجم که دارای رنگ بندی و گرافیک توصیف ناپذیری می باشد، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. به دنیای دو خواهر بپیوندید و با عشق و علاقه بازی را هدایت کنید. این بازی که توانسته در امتیاز بندی گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کند محصولی از استودیوی App Holdings می باشد که میلیون ها کاربر را متحیر زیبایی های خود کرده است.

نام: Parallyzed
حجم فایل: 65 مگابایت
شرکت سازنده: Brain Vault
ورژن: 2.0.8
فرمت فایل: apk
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.4 به بالا

به روز رسانی :

1398/10/10 نسخه 2.0.8 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *