دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Payback 2 v2.104.6

Payback 2 بهترین بازی روز از دیدگاه سایت “Kotaku.com” بدون شک جزو بهترین بازی های عرضه شده برای موبایل است. بازی Payback 2 – The Battle Sandbox حتی از دیدگاه گاردین (Gaurdian) نیز جزو یکی از بهترین بازی های هفته معرفی شد. این عناوین و چندین عنوان دیگر به راحتی قابل دستیابی نیستند و عموامل مختلفی دست به دست هم می دهند که این بازی به این سطح از محبوبیت و شهرت برسد. این بازی توسط شرکت Apex Designs برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است و تاکنون با امتیاز 4.1 از 5.0 و همچنین بیش از 50 میلیون دانلود از جمله بازی هایی است که بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد. در این بازی از ماموریت های بسیار زیادی سخن به میان است. جنگ تانک ها، هلیکوپتر سواری، مسابقات سرعت و تعداد بسیار زیادی جنگ خیابانی و … از جمله ماموریت ها و سناریوهای این بازی محسوب می شود اما به این نکته توجه کنید که بدون شک امتحان کردن این ماموریت ها و میزان تنوع آنها از نوشته های مربوط به این بازی مشخص نخواهد شد و باید یکبار این بازی زیبا را امتحان کنید. بازی Payback 2 – The Battle Sandbox از جمله بازی هایی است که هر گیمری مشابه آن را نظیر بازی GTA بازی کرده است. بازی هایی این چنین به گیمر اجازه می دهند که تا در دنیایی باز به جستجو و بازی بپردازند. با توجه به خلق و خوی خود با شهرشان برخورد کنند و از تجهیزات مختلف نظامی و … نظیر انواع مختلف اسلحه، تانک، هلیکوپتر و … استفاده کنند تا اوج هیجان را تجربه کنند.

ویژگی های اصلی بازی:

ماموریت های متنوع و مختلف از جمله مسابقات سرعت با اتومبیل های متنوع، جنگ های متنوع خیابانی، هلیکوپتر سواری، جنگ تانک ها و …

قابلیت بازی به صورت آنلاین همراه با گیمرهای حرفه ای در سراسر جهان

لیگ ها و تورنمنت های های روزانه، هفتگی، ماهانه و …

قابلیت بازی به صورت نامحدود و تلفیق سلیقه شما با امکانات بازی

و …

نام: Payback 2
حجم فایل: 97 مگابایت
شرکت سازنده: Apex Designs Entertainment Ltd
تاریخ انتشار: 1395/11/16
ورژن: v2.104.6
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: Apk
پلتفرم: اندروید و ای او اس
سبک بازی: اکشن - جنگی - جهان باز
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 و بالاتر

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/10/28 نسخه 2.104.6 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *