دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Realm Defense v1.10.6 برای اندروید و iOS + مود

Realm Defense Hero Legends TD وارد دنیای سحرآمیز و شگفت انگیز سرزمین ما شوید و نبرد و مبارزه را برای دفاع از سرزمین خود و شکست دادن دشمنان آغاز کنید. اوضاع امنیت و آرامش در شهر کاملا برقرار بود تا اینکه عده ای شرور از محلی نامعلوم به شهر حمله می کنند و امنیت شهر و جان مردم به خطر میافتد و مردم را مجبور به فرار از سرزمین خود می کنند. مسولیت دفاع در این سرزمین و برقراری آرامش و امنیت دوباره به شما سپرده شده است. در مسیر بازی برای هدایت و راهنمایی شما جهت شکست قدرتمندانه دشمنان استراتژی هایی در دسترس شما قرار می گیرد. شما در این سرزمین تنها نیستید و شوالیه های مرگ، اژدها ها، جادوگران، ملکه یخ و دیگر خدایان  باستان همراه شما خواهند بود.

سایر مشخصات: Realm Defense یک بازی دفاعی است که بازیکنان را در سراسر جهان به چالش می کشاند. استفاده از انواع مختلفی از قدرت ها و توانایی ها برای فرار از حملات احتمالی و شکست دشمنان در دسترس می باشد. شما با پیشرفت مرحله به مرحله ای با چالش های هیجان انگیز مختلفی روبرو خواهید شد. در ادامه بازی سفری رویایی به جنگل های سرسبز، کوه های پر برف و کویر های زیبا خواهید داشت. هوشیارانه سفر کنید و از تمام علایم و نشانه های احتمالی حملات دشمنان با خبر شوید و خود را آماده نبرد کنید. این بازی محصول استودیوی Babeltime Inc می باشد که اکنون مانند میلیون ها کاربر در اختیار شماست.

دانلود بازی Realm Defense

ویژگی های بازی Realm Defense :

– در دسترس بودن بیش از صد مرحله  از بازی

– نبرد در چهار سرزمین با ویژگی های هیجان انگیز منحصر به فرد

– رقابت در چالش های مختلف برای نشان دادن قدرت جنگاوری خود و کسب جوایز ارزشمند

– قهرمانان قدرتمند با توانایی های منحصر به فرد در جنگاوری برای کمک به شما در مراحل مختلف خواهند آمد.

– طراحی شخصیت های بسیار زیبا و جذاب

– بازی به صورت کاملا رایگان می باشد.

Realm Defense Hero Legends TD

به روز رسانی :

1396/11/15 آخرین نسخه اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *