دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Reframed – PC نسخه PLAZA

بازی ReFramed یک بازی ترسناک در سبک قدیمی است که در جهان Solarix اتفاق می افتد. شما در این بازی از گرمای Solarix را که این پرتو اکتان با پرتو گلوله ای مجددا تشعشع میابد استفاده می کنید، شما در نقش یک سرباز نخبه برای مبارزه با بقا پس از محاصره  بیماری عفونی در ایستگاه تحقیق بین ستاره ای هستید. شما باید از آموزش گسترده و زرادخانه مرگبار سلاح های خود برای جلوگیری از این بیماری استفاده کنید و آنچه را که باعث آلوده شدن خدمه ایستگاه شده است را از بین ببرید. شما در این بازی اوج هیجان را احساس خواهید کرد که باعث می شود شما بدون احساس خستگی ساعت ها پای رایانه خود بنشینید.

سایر مشخصات بازی: در این بازی شما در فضایی قرار دارید که ترسناک و دلهره آور است. کل خدمه ایستگاه فضایی دچار نوع بیماری شده اند که شما باید عامل آن را پیدا کرده و از بین ببرید. این عامل باعث شده که تمام ساکنین ایستگاه در پی کشتن شما باشند. شما باید در عین فرار از دست آنها در پی جست و جوی عامل ناشناخته نیز باشید. بازیکن در بازی با استفاده از سلاح های مختلف که از نقاط مختلف ایستگاه فضایی بدست می آورد با موجودات ترسناکی که روزی کارکنان این ایستگاه بوده اند مواجه می شود. شما باید در این بازی بکوشید تا زنده بمانید تا از شیوع این بیماری در جاهای دیگر فضا و همچنین در روی کره زمین جلوگیری کنید. آیا موفق خواهید شد!؟

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Reframed.center

مشخصات بازی ReFramed:

نام بازی :  ReFramed

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Pulsetense Games

منتشر کننده : KISS ltd

سبک بازی : اکشن، ترسناک، دلهره آور

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Reframed

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *