دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Skein – PC

Skein بازی Skein یک بازی اکشن و Arcade است که در آن شما باید با هیولاها مبارزه کنید تا بتوانید روح گوسفند سخنگو را نجات دهید! داستان بازی از این قرار است که یک گروه از ماجراجویان دلیر و شجاع در یک منطقه صحرایی مشغول ماجراجویی هستند که در طول سفر خود به یک گوسفند عجیب برمی خوردند. این گوسفند می تواند صحبت کند. ماجرا از این قرار است که روح یک جنگ جوی دلیر در کالبد این گوسفند قرار گرفته است و وظیفه شما در این بازی این است که بتوانید با ماجراجویی در دل بازی و مبارزه با دشمنان و به ویژه هیولاهای مختلف پیش بروید و در نهایت بتوانید روح این جنگ جوی دلیر را به بدن خودش برسانید و زندگی دوباره ای به او ببخشید. کار شما آسان نخواهد بود! چراکه در این مسیر با بیش از 40 نوع کاراکتر مختلف که در نقش دشمنان شما ظاهر می شوند، روبرو می شوید.

سایر توضیحات : امکان بازی به صورت دو نفره نیز وجود دارد. شما میتوانید با انتخاب یکی از شش شخصیت موجود در بازی قهرمان خود را انتخاب کرده و برای مقابله با دشمنان توشه سفر ببندید. هر قهرمان ویژگی های خاص خود را دارد که با توجه به سلیقه شما انتخاب می شوند. Skein که یک بازی مهیج و Arcade در سبکی اکشن است در کمپانی بازی سازی Nocturne Games ساخته شده و از طریق همین شرکت نیز برای علاقه مندان به بازی های Arcade منتشر شده است. شما هم میتوانید این بازی مهیج را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم دانلود کنید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Skein.center

مشخصات بازی Skein :

نام بازی : Skein

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nocturne Games

منتشر کننده : Nocturne Games

سبک بازی : Arcade

امکان بازی به صورت آنلاین : دارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Skein

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *