دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی STAND OUT VR Battle Royale – PC

بازی STAND OUT : VR Battle Royale یک بازی در سبک بازی های اکشن است که شما می توانید آن را بصورت واقیت مجازی تجربه کنید. صحنه های اکشن و شلیک با استفاده از اسلحه ای که در دستان شما است اگر با واقعیت مجازی همرا باشد می تواند بسیار جذابتر و هیجان انگیزتر شود. ایستادگی کردن مبارزه نهایی برای زندگی شما است. در این بازی شما خود را در یک جزیره وسیع می یابید و باید محیط اطراف خود را جستوجو کنید تا سلاح و تجهیزات را برای مبارزه برای بقا خود پیدا کنید. استفاده از وسایل نقلیه برای حرکت سریع تر و نگه داشتن چشم بر روی موانع مرگبار که میدان نبرد را در طول بازی فرا میگیرند و همچنین بازیکنان را مورد حدف قرار می دهد، از ویژگی های جذاب این بازی می باشد. فقط یک نفر باقی خواهد ماند آیا آن یک نفر شما هستید؟ همه چیز به خودتان بستگی دارد!

سایر مشخصات بازی: خالق این بازی زیبا و هیجان انگیز درباره آن می گوید: ما این بازی را برای رقابت در سبک VR طراحی کردیم. این ویژگی انتخابی وسیع از سلاح های متناسب با سبک های مبارزه ای دارد، از چاقوهای مختلف تا تفنگ های تک تیرانداز. نقشه گسترده ای در حدود 400 هکتار، شرایط جنگی حماسی را در جنگل ها، دشت ها، شهرهای رها شده، در فرودگاه، سایت های هسته ای و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد. برای جلوگیری از از بین رفتن توسط دشمن، باید از طریق مکان های مخفی وارد شوید، تا بتوانید خطوط قرمزی را از بین ببرید که دشمنانتان ایجاد کرده اند. مخالفان خود را با استفاده از جنگ افزارهای خشمگین بین موتور سیکلت ها و اتومبیل ها در جاده های کوهستان های شیب دار تعقیب کنید. شما باید برای انجام این جنگ بی رحم تلاش کنید.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که برای اجرای این بازی به عینک واقعیت مجازی نیاز دارید*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

STAND.OUT.VR.Battle.Royale.center

مشخصات بازی STAND OUT : VR Battle Royale:

نام بازی :  STAND OUT : VR Battle Royale

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : دسامبر 2017

شرکت سازنده : raptor lab

منتشر کننده : raptor lab

سبک بازی : اکشن، اول شخص، شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

STAND OUT VR Battle Royale

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *