دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Starfighter Neon – PC

Starfighter Neon بازی Starfighter Neon یک بازی بسیار بامزه و در سبک Arcade است که هدف شما تنها و تنها باید رکورد شکنی باشد. تا می توانید بازی کنید و مهارت خود را بالا ببرید تا بتوانید رکوردهای خود را بهبود ببخشید و دوستان خود را نیز از گردونه رقابت خارج کنید. با بالا بردن امتیازات خود سفینه فضایی های جدید را آزاد کرده و با آن ها ماجراجویی خود را ادامه دهید. با ابزارآلات جنگی خود که شامل لیزرهاست دیگر سفینه های فضایی را از بین ببرید. در فضایی بی کران در جایی که دشمنان انتظار شما را می کشند، به استقبال آن ها بروید و آن ها را نابود کنید. از ویژگی های منحصر به فرد این بازی این است که میتوانید از سمت چپ صفحه خارج شوید و از طرف دیگر به صفحه بازی برگردید که این یک ترفند بسیار عالی برای فرار از دست دشمن است.

سایر توضیحات : هر بار شما مجازید تا 3 بار پس از برخورد تیرهای دشمن دوباره به بازی برگردید و بازی خود را قطع نکنید تا رکورد شما بشکند. سفینه های فضایی شما در سه رنگ سبز، آبی و زرد طراحی شده و آماده نبردند. بازی بسیار مهیج و اکشن Starfighter Neon برای آن دسته از علاقه مندان به بازی های Arcade در سبک فضایی بسیار غافل گیر کننده خواهد بود چراکه گرافیک بسیار خیره کننده ای را دربر دارد. این بازی بسیار دوست داشتنی توسط کمپانی MadeOfDinosaurs  ساخته شده و توسط همین شرکت نیز در سال 2017 برای گیمرهای علاقه مند منتشر شده است. لینک مستقیم دانلود بازی Starfighter Neon در سایت دانلود فارسی برای شما کاربران عزیز قرار گرفته است و می توانید هم اکنون این بازی اکشن را دانلود کنید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Starfighter.Neon.center

مشخصات بازی Starfighter Neon :

نام بازی : Starfighter Neon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : MadeOfDinosaurs

منتشر کننده : MadeOfDinosaurs

سبک بازی : Arcade و اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Starfighter Neon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *