دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Super Knockoff! VS – PC

Super Knockoff بازی بسیار جذاب و دوست داشتی KNOCK IT OFF! یک نبرد و جنگ کامل و تمام عیار بین بزرگترین کاراکترها و آیکون های مانگا سال 1999 می باشد. یقیناً این بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز خواهد بود. شما در این بازی باید با استفاده از قدرت جادویی خود و همچنین انرژی، وسایل ورزشی، ابزارهای نینجا و بسیاری دیگر از قابلیت هایی که در اختیار دارید، زمین زیر پای دشمنان خود را نابود کنید و به ویرانی بکشانید تا بتوانید دوستان خود را نجات دهید و آرامش را به آنها هدیه دهید. باید لیستی از ستاره ها تهیه کنید، این نبرد یک جنگ هزار ساله است که شما درگیر آن شده اید!

سایر مشخصات : در بازی Super Knockoff! شما می توانید در نقش و به جای کاراکترهای دوست داشتنی و افسانه ای مانگا ایفای نقش کنید و لذت ببرید. همچنین همه کاراکترها دارای صداهای مربوط به خود می باشند که باعث جذابیت بسیار زیاد بازی شده است. می توانید از طریق نواحی انهدام پذیر که در مناطق و ناحیه های مختلف وجود دارد، دست به انفجار بزنید و کل منطقه را نابود کنید! بازی Super Knockoff! یک رقابت و چالش می باشد که می تواند بین دو تا چهار بازیکن انجام شود و جریان یابد. شما باید تجهیزات جنگی و جنگ افزارهای خود را مدیریت کنید و به موقع از آنها استفاده کنید. به یک نکته بسیار توجه داشته باشید! در هر لحظه قدرت دوستی را باور داشته باشید و بدان توجه کنید!

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Super.Knockoff.VS.center

مشخصات بازی Super Knockoff! VS :

نام بازی : Super Knockoff! VS

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 23Mar, 2018

شرکت سازنده : Action Panel

منتشر کننده : T.F.S. Entertainment, LLC

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Super Knockoff! VS

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *