دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ToeJam & Earl: Back in the Groove v09.02.2021 نسخه Portable

ToeJam & Earl: Back in the Groove

توسط استودیو HumaNature که توسط خالق سری یعنی Greg Johnson تاسیس شده قرار است به زودی در طول سال 2017 از طرف Adult Swim Games منتشر شود . این بازی به سری اصلی ToeJam & Earl در Sega Genesis مشابه خواهد بود طوری که گیم پلی این سری هم جستجو و کاوش در جزیره ای شناور می باشد . شما می توانید این بازی را با نه شخصیت متفاوت ( ToeJam , Earl , Latisha , Lewanda , GeekJam , Peabo , Flo و مادر Earl ) بازی کنید که بازی با چهار بازیکن به صورت آنلاین و همکاری نیز ممکن خواهد بود . ToeJam & Earl حال با ماجراهای جدید و گیم پلی پیشرفته و توسعه یافته ای و همچنین سبک هیپ هاپ تزریق شده به آن به زودی در اختیار دوست دارانش خواهد بود . در داستان بازی شما در زمین سقوط کرده اید و باید با استفاده از قدرت های مختلف از خود در برابر زمینی ها دفاع کنید تا در یک ماجرایی خطرناک تمام قطعات از دست رفته سفینه فضایی Rapmaster را باز یابید . شما می توانید این بازی جذاب را با دوستان خود به صورت آنلاین و یا به صورت همکاری از یک دستگاه تجربه کنید و تمام مکان های مخفی و ابزار های قدرتمند را کشف کنید .

 بازی ToeJam & Earl: Back in the Groove

احتمالا سفینه را برای خوشگذرانی و تفریح دزدیده اند ولی حال مجبورند قبل از فهمیدن Lamont تمام قطعات از دست رفته را پیدا کرده و سفینه را سر جای خود قرار دهند . در این بازی جذاب تن ها ویژگی تاره و کلاسیک در انتظار شماست . تولید شدن تصادفی مراحل در این بازی باعث خواهد شد تا هر دفعه گیم پلی متفاوتی از بازی را تجربه کرده و احساس تکراری بودن به شما دست ندهد . 15 آهنگ دوباره سازی شده سری های قدیم و 15 آهنگ جدید باعث جذاب تر شدن گیم پلی بازی شده است .

 

نام: ToeJam & Earl: Back in the Groove
حجم فایل: 683 مگابایت
شرکت سازنده: HumaNature Studios
تاریخ انتشار: 2019
امتیاز استیم: 9
ورژن: v09.02.2021
نسخه: Portable
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجرایی ، سرگرمی
امکان استفاده بصورت آنلاین: دارد
منتشر کننده: HumaNature Studios
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/11/25 نسخه ToeJam and Earl: Back in the Groove v09.02.2021 - Portable اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *