دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tyr Chains of Valhalla – PC نسخه PLAZA

بازی Tyr Chains of Valhalla یک بازی بسیاری زیبا و مهیج در سبک بازی های اکشن و ماجرایی است. این بازی توسط شرکت Ennui Studio توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در می 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. بازی در دنیایی اسطوره ای و بسیار پیشرفته جریان دارد که همه شرکت ها سعی دارند با استفاده از تکنولوژی برترین باشند. در بازی باید سعی کنید تعادل را به شهر خود بازگردانید و با زیاده خواهی دیگران مبارزه کنید. در بازی باید با استفاده از شخصیت خود و توانایی های منحصر به فرد او با پروفسوری که نظم جهانی را تهدید می کند مبارزه کنید. بازی به صورت 2.5 بعدی می باشد. شخصیت های بازی بسیار متنوع بوده و هریک دارای قدرت های منحصر به فردی می باشند.

سایر مشخصات بازی: در این بازی باید از معماها و چالش های مختلفی عبور کنید و مراحل را پشت سر بگذارید. در بازی “زنجیرهای والهالا” همه چیز به سرعت شما در بازی بستگی دارد، بنابراین باید سعی کنید مراحل را با سرعت و دقت بالا پشت سر بگذارید. شما سطوح شگفت انگیزی در این بازی را مشاهده خواهید کرد که ماجراجویی های شگفت انگیزی برای بازیکنان خواهند داشت و سعی خواهند کرد که آخرین ماموریت ها را برای شما تشریح کنند. بازی دارای حس و حال متفاوتی است و گیم پلی فوق العاده جذابی دارد. ایجاد ترکیبات خوبی از دشمنان، باعث می شود که هیچ محدودیتی جلودار بازیکنان نباشد.

Tyr.Chains.of.Valhalla.center

مشخصات بازی Tyr Chains of Valhalla:

نام بازی :  Tyr Chains of Valhalla

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : می 2018

شرکت سازنده : Ennui Studio

منتشر کننده : Ennui Studio

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Tyr Chains of Valhalla

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *