دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ultimate Fishing Simulator v2.20.95 نسخه GOG

Ultimate Fishing Simulator

یک رقیب جدید و جدی برای عناوینی است که سعی دارند شبیه ساز ماهیگیری باشند. در این بازی شما با گرافیک فوق العاده و بسیار واقع گرایانه ای از آب روبرو خواهید بود و میزان مقیاس شبیه سازی نیز بسیار بالاست. بازی Ultimate Fishing Simulator توسط شرکت های Ultimate Games S.A و Bit Golem تولید و عرضه شده است. بازی های شبیه ساز ماهیگیری بسیار زیادی تا به حال به بازار عرضه شده است. هر کدام از آنها سعی دارند تا کیفیت بهتری را به گیمر و مخاطب خود عرضه کنند. یکی از جدیدترین و بهترین بازی های این سبک بدون شک بازی جدید Ultimate Fishing Simulator است که از نظر گرافیک و فیزیک یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر است. در این بازی شما می توانید در اقانوس های مختلف و دریاهای پهناور به ماهیگیری مشغول شوید و نیز در رودخانه ها و دریاچه های خاص در نقاط مختلف جهان به صید ماهی مشغول شوید  ماهی های مختلف را از عمیق ترین نقاط آنها صید کنید. در بازی Ultimate Fishing Simulator شما می توانید 4 ماهیگیر به نام را از سراسر جهان انتخاب کنید. بدون شک گونه های مختلفی از ماهی ها منتظر شما هستند و شما را به چالش دعوت می کنند. شما می توانید دوربین خود را از نگاه قلاب ماهیگیری نیز نگاه کنید تا واقعی تر به نظر برسد.

..|| نسخه ای که در حال حاضر برایتان تدارک دیده ایم کامل ترین نسخه منتشر شده است و تمامی 8 بسته الحاقی و آپدیت ها را شامل می شود ||..

نام: Ultimate Fishing Simulator
حجم فایل: 6.7 گیگابایت
شرکت سازنده: Ultimate Games S.A
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 9
ورژن: v2.20.95
نسخه: GOG
آپدیت: 2020
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: شبیه ساز - ورزشی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
منتشر کننده: Ultimate Games S.A. , Bit Golem
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/07/22 نسخه Ultimate Fishing Simulator v2.20.95 - GOG + All DLCs اضافه شد.
  • 2 replies
      • navid says:

        با سلام
        نسخه حال حاضر کامل ترین نسخه منتشر شده است و تمامی 8 بسته الحاقی و آپدیت ها را شامل می شود .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *