دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Valhalla Hills Sand of the Damned DLC – PC نسخه PLAZA

شما تمام زندگی خود را وقف خدایان آزگارد کرده است. در این راه سختی های بسیار زیادی کشیده اید و در نهایت نیز با یک مرگ افتخار آمیز مرده اید. از این رو جای خوود را در تالارهای Valhalla تثبیت کرده اید. در نهایت نیز به سراغ این مکان می روید و آخرین جایزه و پاداش خود را دریافت کرده اید؛ در زده اید و هیچ جوابی دریافت نکرده اید! Odin به شما پشت کرده و قدرت های وایکینگی شما و قبیله تان را دست کم گرفته است. حال شما باید برای نشان دادن ارزش خود بار دیگر بجنگید، با دیگران رابطه برقرار کنید و نیز غذا پیدا کنید! بازی Valhalla Hills Sand of the Damned DLC جدیدترین پک الحاقی بازی Valhalla Hills است که به تازگی به بازار عرضه شده است. در این بازی شما باید با دشمنان جدیدی روبرو شوید وو خود را برای مبارزه با مومیایها و دیگر موجودات کریه المنظر آماده کنید.

سایر توضیحات: بازی Valhalla Hills Sand of the Damned DLC شما را به دنیایی جدیدی خواهد برد که پر از سورپرایزها و شگفتی های جدید است. در این نسخه حتی باید برای زنده ماندن و مردن تلاش کنید! بازی Valhalla Hills Sand of the Damned DLC توسط شرکت Funatics Software برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید و توسط شرکت Daedalic Entertainment نیز به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود Valhalla Hills Sand of the Damned DLC جدید

مشخصات بازی Valhalla Hills Sand of the Damned DLC :

نام بازی : Valhalla Hills Sand of the Damned DLC پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Funatics Software منتشر کننده : Daedalic Entertainment سبک بازی : شبیه ساز – استراتژیک نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Valhalla Hills Sand of the Damned DLC

  • 2 replies
    1. HITLER says:

      سلام دستتون درد نکنه این بازی یه dlc دیگه هم داره به اسم Valhalla hills fire mountains لطفا اینم بزارین تو سایت خوبتون تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *