دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Wulverblade – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

Wulverblade نام بازی در سبک سوم شخص و تاریخی است که در آن عده ای از جنگجویان رومی شکست می خورند. این بازی با الهام از سلاحهای کلاسیکی هایی مانند تبر طلایی، تیرکمان و سلاح های دیگر محیطی جذاب برای کاربر مهیا می سازد. در این بازی شما یک داستان تاریخی الهام گرفته از روم قدیم در هشت سطح را تجربه می کنید و همچنین مهارت های خود را در عرصه های مرگبار بازی تست خواهید کرد. شما می توانید به تنهایی و یا با همکاری یک دوست  به جنگ با دشمنان بروید. حال زمان آن است که قدرت خود را در مقابل دشمنانتان نشان دهید. سایر مشخصات بازی: داستان این بازی در رابطه با 120 جنگجو در ارتش روم که کنترل جنوب بریتانیا را گرفته اند می باشد. هدف آنها راهپیمایی به شمال و تسخیر بقیه جزیره های بریتانیا با جنگهایی وحشیانه و خونین است. لشکر نهم لندن در حال آماده شدن برای جنگی سخت در مقابل رومیان است اما تنها اندکی از آنها می دانند که چه چیزی انتظار آنها را می کشد. جنگجویانی به نام های Caradoc، Brennus و Guinevere نگهبانان قبایل شمالی، سربازان را جمع آوری کرده و آماده جنگ با رومیان می شوند. خطراتی در سر راه آنها قرار گرفته است که حتی از آنها آگاه نیستند. به زودی همه قدرت های واقعی کشف خواهند کرد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Wulverblade.center

مشخصات بازی Wulverblade: نام بازی : Wulverblade پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : ژوئن 2018 شرکت سازنده : Fully Illustrated و Darkwind Media منتشر کننده : Darkwind Media سبک بازی : اکشن، ماجراجویی، هیجانی نوع فایل: ISO لینک مرتبط : STEAM

Wulverblade

به روز رسانی :

1397/07/05 آپدیت جدید v20180905 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *