دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سیستم عامل Windows Embedded Standard 7 Build 7601

Windows Embedded

نام یکی دیگر از محصولات پرکاربرد شرکت مایکروسافت است و جزو یکی دیگر از پرکاربرد ترین سیستم عامل های این شرکت شناخته می شود . از این سیستم عامل در کامپیوتر های جیبی یا PDA ها ، کنسول های بازی ، انواع دیگری از دستیار های هوشمند شخصی ، دوربین های دیجیتال و …. استفاده می شود . این سیستم عامل دارای نسخه های مختلفی می باشد که نسخه 5 آن را با نام Windows Embedded Compact ، نسخه 6 را با نام Windows CE ئ نسخه آخر و جدیدترین آن را با نام

سیستم عامل Windows Embedded CE

می شناسیم . از ویژگی های Windows Embedded می توان به : پشتیبانی از آخرین فناورین های پردازنده ها مثل Intel x86 ، ARM ، SuperH و MIPS اشاره کرد . همچنین پشتیبانی از آخرین نسخه بلوتوث ، آخرین استاندارد های Wi-Fi ، ویژگی های کامل و حرفه ای برای دستگاه های لمسی ، امکان توسعه برنامه نویسی برای این سیستم عامل به کمک برنامه Visual Studio و … نیز از دیگر امکانات این سیستم عامل و نرم افزار پرکاربرد می باشد . این نسخه بدون ذره ای تفاوت نسبت به نسخه اصلی در اختیار شما قرار گرفته است و دارای آخرین تغییرات و آپدیت شرکت مایکروسافت می باشد . همچنین این نسخه توانایی اجرا بر روی انواع سیستم عامل از جمله نسخه های سرور و معمولی را دارا می باشد و می توانید از آن بر روی این سیستم عامل ها استفاده کنید .

نام: Windows Embedded
حجم فایل: 2.8 و 3.9 گیگابایت
شرکت سازنده: Microsoft
تاریخ انتشار: 2019
ورژن: v7601
نسخه: All in One
آپدیت: 9 آپریل 2019
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *