دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Linux for PHP Developers

خودتان را برای برنامه نویسی PHP در لینوکس آماده کنید که یک محیط توسعه ی سریع، قدرتمند، و رایگان می باشد و می تواند بر روی هر دستگاهی مانند سیستم های ویندوزی و مک مجازی سازی شود. در این دوره، شما با انواع توزیع های لینوکس و پشته ی LAMP آشنا می شوید که فراوان ترین وب سرور بر روی اینترنت می باشد. شما در ابتدا یاد می گیرید که لینوکس را دانلود کنید، سیستم عامل را نصب کنید و به پیکربندی سایر عناصر پشته مانند Apache, MySQL, و PHP بپردازید. آقای Jon Peck در این دوره به شما توضیح می دهد که اجزاء LAMP چگونه در کنار هم کار می کنند تا برنامه های وب شما را پشتیبانی نمایند. همچنین شما با نحوه ی مدیریت لینوکس از طریق خط فرمان آشنا می شوید، عملکرد سیستم را برای مجازی سازی بهینه می کنید، و مشکلات رایج مربوط به نصب و پیکربندی را پیدا و حل می کنید. همچنین یاد می گیرید تا ابزارها و فریم ورک های محبوب PHP نظیر Composer, Symfony, و Laravel را نیز نصب نمائید.

سایر توضیحات: مدرس در این دوره از توزیع Ubuntu استفاده می کند، اما مباحث این دوره بر روی سایر توزیع های لینوکس نیز قابل اجرا می باشد. Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Linux for PHP Developers center

مشخصات فیلم آموزشی Linux for PHP Developers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس :Jon Peck

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 38 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 5,2017 July

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Linux for PHP Developers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *