دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Creating Infographics With Illustrator لیندا

اینفوگرافیک به نمایش داده‌ها با استفاده از چند نمودار و شکل در قالب یک تصویر گفته می‌شود . اطلاع‌نگاشت‌ها نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند . شاید بتوان اطلاع‌ نگاشت‌ ها را قدیمی‌ ترین ابزار برقراری ارتباط بشر خواند . استفاده از Infographics باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد . در اکثر اوقات موارد استفاده از این نگاره‌ها در جایگاه‌هایی است که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها احساس گردد، برای مثال نقشه‌ها، علائم و تابلوها، پوسترهای آموزشی و روزنامه‌ها از جمله کاربردهای آنها هستند. همچنین ریاضیدانان و متخصصان آمار و کامپیوتر نیز از این ابزار برای به تصویر کشیدن مفاهیم پیچیده بهره می‌برند. یک اطلاع‌نگاشت کامل افزون بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را به بیننده می‌رساند، دربرگیرنده جزئیات کلیدی موضوع برای دریافت بیشتر هست. استفاده از اطلاع‌ نگاشت‌ ها باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد .

ادوبی ایلوستریتور به معنی تصویرگر یک برنامه‌ی کامپیوتری برداری است که برای طراحی در کامپیوتر به کار می‌رود. این نرم‌ افزار با ابزار طراحی جهت خلق آثار برداری و افکت های گرافیکی به همراه قلم‌ موها و بعلاوه افکت‌ها و فیلترهای گرافیکی و ابزار کنترل رنگ به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات ادوبی در اختیار طراحان است. نرم‌افزار Adobe illustrator یکی از قدرتمندترین نرم‌ افزارهای طراحی و ویرایش به صورت برداری می‌باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم‌افزارهایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. این نرم‌افزار ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت‌های گرافیکی به همراه براش Brush های متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe را در اختیار طراحان قرار می‌دهد . فیلم آموزشی Lynda Creating Infographics With Illustrator توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Tony Harmer طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش ساخت اینفوگرافیک با الاستریتور لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Creating Infographics With Illustrator :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Tony Harmer

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 6 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Creating Infographics With Illustrator :

– داستان گویی با داده ها و طراحی گرافیک

– انتخاب نمودار مناسب

– بارگزاری داده ها در ایلاستریتور

– تعریف محور ارزش برای یک نمودار

– استفاده از سبک های گرافیک با نمودار

– ایجاد و استفاده از طراحی ستون

– ساخت ستون های گرد

– ایجاد و استفاده از نشانگر داده

– ایجاد آیکون های ساده و تم های رنگی

– صادرات و چاپ محصول نهایی

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Creating Infographics With Illustrato

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *