دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Learn VMware Workstation Pro 12 The Basics لیندا

وی ام ویر یکی از بهترین ابزار های شبیه سازی سیستم عامل های مختلف کامپیوتر می باشد که توسط آن می توانید در سیستم عامل های خود کارهای ویندوز، مک و یا لینوکس را به راحتی انجام دهید . این برنامه یکی از ایمن ترین و بهترین نرم افزار ها برای شکستن دیوار بین سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش و لینوکس می باشد . یکی از ویژگی های بارز نرم افزار VMware محیط کاربری ساده و در دسترس بودن گزینه های این نرم افزار می باشد . آن دسته از افرادی که در زمینه کانفیگ سرور می باشند استفاده های فراوانی از این نرم افزار میکنند . به کمک ایستگاه کاری وی ام ویر می‌توان شبکه‌های مجازی پیچیده‌ای راه‌اندازی کرد و انواع نرم‌افزارها را در بسیاری از محیط‌ها به طور همزمان اجرا کرد و تمامی این موارد را می‌توان تنهاروی یک سیستم انجام داد.

با استفاده از این برنامه می‌توان بدون نیاز به انجام عملیات پارتیشن بندی دوباره، دیسک و سیستم عاملی جدید نصب کرد و بدون نیاز به بوت کردن رایانه می‌توان بین سیستم عاملهای نصب شده روی رایانه جابه جا شد یا سوئیچ کرد. نصب VMware روی رایانه اولین گام برای انتقال ساختار رایانه موجود به یک ساختار مجازی است. با ایستگاه کاری وی ام ویر ساده کردن عملیات توسعه و تست نرم‌افزار، سرعت بخشیدن به توسعه برنامه‌های کاربردی، سازگاری برنامه‌های کاربردی و اجرای عملی مهاجرت از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر تضمین می‌شود. این نرم‌افزار همچنین امکان آگاهی از زیان‌های احتمالی برای شبکه یا سایر نرم‌افزارهای کاربردی را در صورت تعویض سیستم عامل ودیگر نقل و انتقال‌ها توسط این برنامه را به شما می‌دهد. فیلم آموزشی Lynda Learn VMware Workstation Pro 12 The Basics توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Doug Winnie طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش مقدماتی وی ام ویر لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Learn VMware Workstation Pro 12 The Basics : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Doug Winnie – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 19 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Learn VMware Workstation Pro 12 The Basics : – ایستگاه کاری VMware – سیستم های میهمان و میزبان های پشتیبانی شده در ایستگاه کاری VMware – راه اندازی ویندوز و Ubuntu به عنوان مهمان – ایجاد یک ماشین مجازی سفارشی – راه اندازی به اشتراک گذاری فایل – اتصال به سخت افزار – مدیریت عکس های فوری VM – و غیره  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Learn VMware Workstation Pro 12 The Basics

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *