دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی آباجان با 4 کیفیت مختلف

داستان فیلم سینمایی آباجان در مورد زندگی یک خانواده زنجانی در سال‌های میانی جنگ است و حوادث پیش‌آمده برای آنها در این بازه بدون اتکا به خط داستانی مشخص به نمایش درمی‌آید. فاطمه معتمد آریا که در نقش مادر خانواده ظاهر شده است تقریباً اصلی‌ترین شخصیت فیلم است و در اکثر صحنه‌ها حضور دارد. رفت‌ و آمدهای دخترها و دامادهای خانواده به خانهٔ آباجان باعث وقوع حوادثی می‌شود که عناصر داستانی فیلم را ایجاد می‌کنند ضمن اینکه بخشی از این رویدادها در بستر جنگ قابل تعریف هستند و می‌توان فیلم را روایتگر مشکلات خانواده‌ای دانست که همزمان با بحران‌های خانوادگی و بحران‌های ناشی از جنگ مواجه می‌شوند.

فیلم آباجان با خطر مرگ پدر خانواده شروع می‌شود . کمی بعد درگیری با دختر خانواده یک بحران دیگر ایجاد می‌کند و پسر کوچکی تریاک خرده تا دم مرگ می‌رود . کشف اعلامیه‌ هایی ظاهرا ضد حکومت اعضای خانواده را به خطر می‌اندازد و دختر خانواده از خانه فرار می‌کند . پسر مفقود شده آباجان در تلویزیون نشان داده می‌شود و مدرسهٔ نوهٔ آباجان توسط جت‌ های دشمن بمباران می‌شود و داستان های هیجان انگیز دیگری که در فیلم نشان داده می شود صورت می گیرد . آباجان فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

مشخصات فیلم سینمایی آباجان :

– ژانر : درام ، اجتماعی

– کارگردان : هاتف علیمردانی

– نویسنده : هاتف علیمردانی

– تهیه کننده : هاتف علیمردانی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : فاطمه معتمد آریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، فریبا متخصص، ملیسا ذاکرى، محمدرضا غفارى، محمود نظرعلیان و ماهان نصیرى

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *