دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی بیگانه با 3 کیفیت

داستان این فیلم درباره نسرین معلم نقاشی یک آموزشگاه آزاد است که به خانه خواهر ناتنی اش به بهانه دیدن می‌ آید . اما برای چند روز آنجا ماندگار می‌شود . او که انتظار دیدن شوهر خواهرش را دارد با مردی روبرو می‌ شود که از پیش می‌ دانست، املاکی از طریق همسرش به او ارث خواهد رسید و حالا که بیکار و گرفتار شده است، روی این ماترک حساب کرده و با ورود نسرین به باز پس گرفتن ارث برمی خیزد . در یکی از شب ها دوست امیر با نسرین آشنا می‌ شود . نسرین رابطه عاشقانه‌ ای با دوست امیر برقرار می‌ کند و داوود ( دوست امیر ) دلباخته او می‌ شود . در همین حال امیر نسبت به رفتار خواهر زنش مشکوک می شود و در مورد او تحقیق می کند و به حقایق پی می‌ برد . امیر متوجه می‌ شود که او زنی غیراخلاقی است و به دلیل عامل خودکشی جوانی در آموزشگاه نقاشی، متواری شده است . این فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی بهرام توکلی در سال 1392 منتشر شد .

سایر عوامل : نویسنده و کارگردان: بهرام توکلی – تهیه کننده: سعید ملکان – مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه – فیلمبردار: مرتضی قیدی – موسیقی: حسین علیزاده – صدابردار: محمود سماک باشی – صداگذاری و میکس: فرامرز ابوالصدق – تدوین: مهدی سعدی – طراح صحنه: کیوان مقدم – طراح لباس: سارا سمیعی – طراح چهره پردازی: سعید ملکان – عکاس:علی نیک رفتار .

 

 

مشخصات فیلم سینمایی سر به مهر :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : بهرام توکلی

– تهیه کننده : سعید ملکان

– نویسنده : بهرام توکلی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ پخش : 1392

– مدت زمان : 92دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : مهناز افشار, پانته آ بهرام, امیر جعفری, هومن برق نورد, سیدعلی صالحی و …

– کیفیت نمایش : 480p – 720p – 1080p

– فرمت فایل : MKV

– لینک مرتبط : Wikipedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *