دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی خانه دختر با هنرمندی حامد بهداد

The Girl House خانه دختر

فیلمی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی ، نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌ کنندگی محمد شایسته و با بازی حامد بهداد ، باران کوثری ، پگاه آهنگرانی، محمدرضا هدایتی و بهناز جعفری محصول سال 1393 است . این فیلم داستان دو دختر دانشجوست که به دنبال کشف راز مرگ هم دانشگاهی خود ، درست در روز پیش از مراسم عروسی اش هستند. در همین بین مرتضی قصد دارد خانه کوچکشان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند . فیلم سینمایی خانه دختر چهارمین ساخته شهرام شاه حسینی در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. فیلم خانه دختر به شیوه اسکوپ و با رنگ و لعابی متفاوت فیلمبرداری ‌شده است. این فیلم که در حال و هوای کارهای قبلی پرویز شهبازی، به گفته ی حامد بهداد نقطه ای طلایی برای شهرام شاه حسینی به حساب می آید.

عوامل فیلم : کارگردان: شهرام شاه حسینی/ نویسنده: پرویز شهبازی/ تهیه کننده: محمد شایسته/ مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری/ طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف/ صدابردار: منصور شهبازی/ طراح چهره پردازی: محسن دارسنج/ جانشین تولید: محمود اتحادی/ منشی صحنه: سعیده دلیریان/ مشاور رسانه‌ای: احسان ظلی‌پور/ عکاس: امید صالحی/ فیلمبرداری پشت صحنه: حامد مقدسی

نام: فیلم سینمایی خانه دختر
تاریخ انتشار: 1396
زبان: فارسی
ژانر: درام - اجتماعی
مدت زمان پخش: 1 ساعت 15 دقیقه
محصول کشور: ایران
مناسب برای گروه سنی: 17 سال به بالا
کارگردان: شهرام شاه‌حسینی
تهیه کننده: محمد شایسته
نویسنده: پرویز شهبازی
ستارگان: حامد بهداد - باران کوثری

به روز رسانی :

1399/05/15 لینک دانلود اضافه شد .
  • 3 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *