دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Carter Effect 2017

این مستند گالوانیستی، وقایع تورنتو رپتورز و نقش اساسی و ستیزه گر بازیکن بسکتبال، وینس کارتر را در ساختن هویت یک تیم و رشد تورنتو بر روی نقشه پاپ فرهنگ جهانی نشان می دهد. از لحاظ ظاهری از استیو ناش، مدیر X، موناالم و مگاآرای دریک جهانی، اثر کارتر، هیجان بازی، پیچیدگی صنعت و ترکیب مضر از ورزش، غرور مدنی، موسیقی و تنوع پرشور را ایجاد می کند تورنتو شهر کاملا منحصر به فرد است که تبدیل به آن شده است.در هسته فیلم، مصاحبه با کارتر است، که با درک و شگفتی در مورد شغل و دخالتش با رپتورها سخن می گوید. قهرمان 2000 NBA Slam Dunk مسابقه، رابطه بین کارتر و تریسی مک گریدی، درام ترسناک کارتر از تورنتو، و مراحل جدید و شادابانه ای برای آشتی: اینها تنها برخی از نکات برجسته اثر کارتر است.کارتر از فلوریدا متولد می شود، اما تورنتو به زودی به خانه اش تبدیل شد. دریک، که هر دو شرکت کننده در فیلم و تهیه کننده اجرایی آن است، کارتر را متقاعد می کند که این جایی است که می تواند افتخار کند. نزدیک به پایان فیلم ما از Raptors super-fan Nav Bhatia، یک بازرگان سیک که در 22 سال بازی را از دست نداده، می شنویم. اثر کارتر، اولین و مهمترین وظیفه بسیار سرگرم کننده برای میراث ورزشی خیره کننده است، اما همچنین یک نامه عشق به یک شهر جهانی، واقعا چند فرهنگی است که در آن رویاها برآورده می شوند….

The Carter Effect 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Sean Menard و با حضور ستارگان درخشان دنیای بسکتبال Vince Carter, Drake, Tracy McGrady.ساخت کمپانی نام آشنای مستند UNINTERRUPTED که در جشنواره Cleveland International Film Festival 2018 نامزد دریافت بهترین مستند نیز گردیده است.

اطلاعات فیلم مستند The Carter Effect 2017 :

کارگردان : Sean Menard

نویسنده : —

ستارگان : Vince Carter, Drake, Tracy McGrady

محصول کمپانی :  UNINTERRUPTED

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 23 April 2018

مدت زمان : 1 ساعت 

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.1/10

The Carter Effect 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *