دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Too Funny to Fail: The Life & Death of The Dana Carvey Show 2017

طراحان، بازیگران و مدیران شبکه، داستان عجیب و غریب نمایش دانا کارو را بازنویسی می کنند، کمدی کمدی که برای اولین بار در هشت قسمت بر روی ABC اجرا می شود، به دنبال دنباله ای ستاره ای آن در شب شنبه شب است.این مستند کوتاه مدت از کارگردان جاش گرین بوم (Becoming Bond، The Short Game) در تاریخ سیزدهم، این مستند کوتاه مدت را به نمایش می گذارد و به موفقیت ها و اشتباهات طنز آمیز یک نمایش نگاه می کند که موجب شگفت انگیز شدن غول های کمدی آینده شده است نام خانوادگی بودند. این فیلم با مصاحبه با دانا کاروی، رابرت اسمیتگل، استیو کارل، استفان کلبرت و بیشتر، این فیلم را به نمایش گذاشته است که به عنوان جانشینی از دو نفر از دانش آموزان محبوب ترین شب شنبه، پیچ و تاب و پیچیدگی زندگی کوتاه در هوا و میراث آن – یکی از شغل های ستاره ای، روابط پایدار و تأییدیه ای است که در هنر، خطرات همیشه ارزش استفاده دارند…..

Too Funny to Fail The Life & Death of The Dana Carvey Show 2017.www.download.ir

مستند آمریکایی که از Hulu در اکتبر 21، 2017. کارگردان برای اولین بار است، نوشته شده و تولید شده توسط جاش گرین بام، آن را به بررسی ایجاد دانا Carvey نمایش، چگونه آن تیم خلاقانه مونتاژ شد و نحوه نمایش در نهایت لغو شد.این مستند ویژگی های مصاحبه با دانا Carvey، استیو کارل، استفان کلبرت، رابرت Smigel، هدر مورگان، بیل چت، بیل هادر، جان Fortenberry، رابرت کارلوک، جان گلسر، Spike Feresten، J.J. Sedelmaier، چاک دالاکلیس، هوارد راسنبرگ، تد هاربرت و جان اتکینسون.

اطلاعات فیلم مستند Too Funny to Fail: The Life & Death of The Dana Carvey Show 2017 :

کارگردان : Josh Greenbaum

نویسنده : Josh Greenbaum

ستارگان : Dana Carvey, Robert Smigel, Stephen Colbert

محصول کمپانی :  Delirio Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 21 October 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 32 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.9/10

Too Funny to Fail: The Life & Death of The Dana Carvey Show 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *