دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی سازه MSC Apex Grizzly x64 + Documentation

سازه های بزرگ نظیر دکل های بالابر یا دکل های نفتی، بدنه کشتی ها، عرشه کشتی و … از بیش از هزاران قطعه مختلف ساخته شده اند که با استفاده از ابزار مختلف نظیر جوش کاری های مختلف به یکدیگر متصل شده اند و یک محصول کامل را به ما عرضه می کنند که همین مسئله یک چالش اساسی در مدل سازی محدود، تایید مدلسازی استاندارد و نیز شبیه ساز نهایی مدل است. برای شبیه سازی نیز باید قطعات مختلف در مقیاس کوچک کارایی خوبی داشته باشند تا بتوان از آنها به عنوان عضو یک مجموعه استفاده کرد. از این رو مهندسین ترجیح می دهند تا از نرم افزارهایی نظیر MSC Apex Grizzly برای تخمین میزان دقت قطعات استفاده کنند. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا در یک محیط کاری بسیار ساده و کارامد به ساخت قطعات مختلف بپردازید و پارامتر های مهم تولید قطعه و شبیه سازی آن نظیر میزان دقت، استحکام و کارامدی آن را در قیاس با مجموعه مورد بررسی قرار دهید و در نهایت یک محصول با کیفیت را بسازید.

سایر توضیحات: نرم افزار MSC Apex Grizzly یک عنوان بسیار ارزشمند در صنعت سازه است که در آن شما در یک محیط بسیار عالی و خوب به تولید و ساخت و اسمبل کردن بیش از هزاران قطعه می پردازید و می توانید نتیجه نهایی را مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. این نرم افزار بسیار قدرمند می تواند به شما در آنالیز های مختلف نظیر سری فوریه و بررسی استحکام قطعات کمک بسزایی کند. MSC Apex Grizzly توسط شرکت MSC Software تولید و عرضه شده است.

نرم افزار MSC Apex Grizzly جدید

ویژگی های اصلی نرم افزار MSC Apex Grizzly:

 – قابلیت تنظیم مدل هندسه برای ساخت اجزای پیچیده و سازه های چند سطحی

 – قابلیت ساخت سازه های چند سطحی و استفاده از اشیای مختلف در کنار یکدیگر

 – قابلیت اتوماسیون کردن برخی از متد ها

 – قابلیت استفاده از روش های آنالیز متعدد نظیر تبدیل فوریه و …

 – و …

MSC Apex Grizzly

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *