دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Artlantis 2021 v9.5.2.28201 + Artlantis Media v2021.0.3

Artlantis

نام نرم افزاری بسیار کاربردی در زمینه مدل سازی و بصری سازی نقشه های معماری می باشد که با تمامی نرم افزار های 3 بعدی مدل سازی سازگاری کامل داشته و یکی از بهترین راه حل ها برای ساخت پردازش های واقع گرایانه و انیمیشن ها می باشد که برای طراحان و مهندسین معماری در نظر گرفته شده است. همچنین شما با استفاده از نرم افزار Artlantis می توان پیشرفت در زمینه طراحی صنعتی و نقشه کشی ساختمانی را مشاهده کرده و برای به اتمام رساندن سریع پروژه نمای ساختمان ها و گرافیکی شدن نما  از این نرم افزار استفاده نمایید. علاوه بر این با پشتیبانی از فرمت IFC شما را قادر می سازد تا بتوانید تمامی مدل ها را از طراح بوسیله مدل سازی دریافت نموده و در صورت نیاز طرح مورد نظر را به صورت مستقیم و در داخل محیط نرم افزار ویرایش نمایید. در نرم افزار Artlantis می توان نقشه ها و ابزارهای حرفه ای برای پردازش طرح ها و مدل های 3 بعدی استفاده کرده و از مناظر طبیعی که یکی از ویژگی هایی است که معماران برای زیبا جلوه دادن نماها از آن ها استفاده می کنند بهره مند شوید. همچنین ابزار شبیه ساز مناظر همراه با ویرایشگر مجزا در نرم افزار در نظر گرفته شده است و شما را قادر می سازد تا بتوانید با استفاده از ابزارهای طبیعی به افزایش کیفیت کار و بهبود گرافیک پروژه جلوه خاصی ببخشید. علاوه بر این تنظیمات نور و نحوه نورپردازی به مدل های سه بعدی باعث افزایش کیفیت و به چشم آمدن مدل شده و علاوه بر تزیین فضای خارجی به تزیین فضای داخلی منازل هم نیز کمک بسیار شایانی می نماید.

  • ویژگی های نرم افزار Artlantis

  • – پشتیبانی از رابط کاربری بسیار آسان و بسیار قابل فهم و واضح
  • – پشتیبانی از قابلیت پیمایش سریع تر در محیط نرم افزار
  • – پشتیبانی از قابلیت جستجوی سریع تر رسانه ها ( سیستم برچسب ها)
  • – قابلیت دسترسی مستقیم از اینترنت به وسیله حساب کاربری Abvent

Overview of Artlantis 2021 v9 Features:

  • -This essential tool allows you to visualize a building project in the context of its future site for building permits or insert it into an image of the 3D model.
  • -The method for calculating the site insertion has been completely redesigned for a simpler and easier use, with step-by-step settings to guide you through the process. The results are immediately displayed in the preview window.
  • -It includes new shaders that help generate 3D grass, enhancing the realism of the scene.
  • -It offers a new tool allowing you to blanket a pre-defined area with a selection of 3D vegetation.
  • -Large choice of additional tree varieties, as well as characters and vehicles.
  • -As a default setting, the automatic adjustment of the camera allows you to calculate the exposure accurately. Your scenes are never under-exposed or over-exposed – scenes automatically benefit from the best exposure possible.
نام: Artlantis
حجم فایل: 271 مگابایت + 3.29 گیگابایت
شرکت سازنده: Abvent
تاریخ انتشار: 2021
ورژن: v9.5.2.28201
نسخه: x64
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: dmg - exe
پلتفرم: ویندوز - مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/09/15 نسخه Artlantis 2021 v9.5.2.28201 + Artlantis Media v2021.0.3 اضافه شد.
  • 6 replies
    1. علی علی پور says:

      با سلام امیدوارم حالتون خوب باشه.مرسی بابت اموزش هایی که در اختیار بقیه میذارید.توی سایتتون جای اموزش های افیلیت مارکتینگ خیلی خالیه و من به شدت بهشون نیاز دارم.ایا ممکنه لطفا اموزش زیر و سایر اموزش های مربوط به افیلیت مارکتینگ رو روی سایتتون قرار بدید؟با تشکر

      https://www.udemy.com/course/clickbank-affiliate-marketing-success/

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *