دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار پاک‌ نویس 1.0.4 دستیار هوشمند نگارش فارسی برای ویندوز

نرم‌افزار پاک‌نویس، یک دستیار هوشمند نوشتار فارسی است که با نصب آن بر روی سیستم خود، می‌توانید متون فارسی را به‌راحتی ویرایش کنید. این ابزار، خطاهای املایی و نگارشی مختلف را در متون شما تشخیص داده و پیشنهادهایی، برای بهبود متن به شما ارائه می‌کند. با استفاده از پاک‌نویس، می‌توانید از درستی متن‌های خود، اطمینان حاصل کنید.

در حال حاضر، پاک‌نویس به‌صورت یک افزونه، برای محیط ورد توسعه داده شده است که با نصب آن، می‌توانید به‌راحتی از امکانات آن در داخل محیط ورد، استفاده نمایید. اما به‌زودی، این ابزار نیز در دسترس سایر بسترها و نرم‌افزارها قرار خواهد گرفت.

نرم افزار پاک‌ نویس با این توسعه و امکانات جدید، کاربران را ترغیب به استفاده از این ابزار در نوشتن و ویرایش متون فارسی می‌کند. با نصب افزونه پاک‌نویس در محیط Microsoft Word، تجربهٔ نوشتاری باکیفیت و خالی از اشتباهات املایی و نگارشی را تجربه خواهید کرد.

استفاده از پاک‌نویس به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت، متون فارسی خود را تصحیح کنید و از هر گونه اشتباهات املایی و نگارشی جلوگیری کنید. همچنین با استفاده از نرم‌افزار پاک‌نویس، می‌توانید متون فارسی را به بهترین شکل ممکن و با استفاده از استانداردهای نگارشی به مخاطبان خود، ارائه دهید.

این ابزار به‌صورت رایگان، توسط تیم پاک‌نویس در اختیار شما قرار دارد؛ بنابراین، با نصب پاک‌نویس و استفاده از آن در نوشته‌ها و متون خود، می‌توانید به‌آسانی از دقت و کیفیت نگارشی متون خود، مطمئن شوید و محتواهای بهتری ارائه دهید.

ویژگی های نرم افزار پاک‌ نویس

نرم افزار پاک‌ نویس، دارای ویژگی‌های بسیار مفیدی، برای ویرایش و بهبود متون فارسی است. برخی از ویژگی‌های اصلی آن، عبارت‌اند از:

  1. تصحیح املایی: پاک‌نویس قادر به تشخیص و اصلاح خطاهای املایی در متون فارسی است که به شما کمک می‌کند از اشتباهات املایی، جلوگیری کنید.
  2. بهبود نگارشی: این ابزار، مشکلات نگارشی در متون را تشخیص داده و پیشنهادهایی، برای بهبود جملات و ساختار نگارشی متن، ارائه می‌کند.
  3. تشخیص خطاهای معنایی: پاک‌نویس، می‌تواند معنای کلمات و جملات را بررسی کرده و اشتباهات معنایی را تشخیص دهد تا متن شما درست و منطقی باشد.
  4. نصب رایگان و آسان: استفاده از پاک‌نویس، رایگان و بسیار آسان است. کاربران می‌توانند، به‌راحتی این ابزار را دانلود و نصب کنند.
  5. کاربرد ایرانی: پاک‌نویس، یک محصول نرم‌افزاری ایرانی است و توسط تیم پاک‌نویس در سال 1396 توسعه یافته است.

با استفاده از این ویژگی‌ها، پاک‌نویس به شما کمک می‌کند تا متون خود را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بیشتری نگارش کنید.

نام: پاکنویس
حجم فایل: 5 مگابایت
شرکت سازنده: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی
تاریخ انتشار: 1396
ورژن: v1.0.4
آپدیت: 26 مهر 1402
زبان: فارسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: کامپیوتر
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *