دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Adobe DNG Converter v15.1 تبدیل فرمت DNG

Adobe DNG Converter

امروزه فرمت RAW در بین اهالی عکس و تصویر جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. این فرمت در مقایسه با فرمت های TIFF و JPEG‌ دارای قابلیت های بسیاری می باشد که از جمله آنها انعطاف بیشتر، امکان کنترل آسان تر و کیفیت بالای آن می باشد. اما استفاده از این فرمت مشکلات بسیار زیادی دارد. هر دوربین فایل  RAW مخصوص به خود را تولید می کند که نرم افزار مخصوص همان دوربین از آن پشتیبانی می کند و یا نرم افزارهای موجود در بازار باید از مدل دوربین مورد نظر پشتیبانی کنند! همچنین کد گشایی نرم افزارها ممکن است با نرم افزار مخصوص دوربین متفاوت باشد و نتایج یکسانی ارائه نکنند. همه این مشکلات توسط فرمت DNG برطرف شده است.

نرم افزار Adobe DNG Converter یک ابزار بسیار قدرتمند جهت تبدیل تصاویر خام دوربین ها به فرمت DNG می باشد. نرم افزار Adobe DNG Converter با تبدیل فرمت تصاویر باعث می شود که کلیه عکس ها به یک فرمت استاندارد دست پیدا کنند و همچنین حجم کمتری نسبت به سایر فایل های خام اشغال کنند. با استفاده از این فرمت قادرید تا تغییرات ایجاد شده روی تصاویر را ذخیره کنید و حتی آنها را بازگردانید. نرم افزار Adobe DNG Converter دارای محیط گرافیکی ساده می باشد که با انجام کار به صورت مرحله ای کار را برای همه طیف کاربران ساده کرده است. به اضافه اینکه می توانید تصاویر را به صورت گروهی و دسته ای تبدیل فرمت کنید و برای نام گذاری آنها الگو تعریف کنید تا به صورت خودکار کلیه تصاویر با نام های مورد نظر ذخیره شوند.

نام: Adobe DNG Converter
حجم فایل: 775 مگابایت
شرکت سازنده: Adobe
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v15.1
نسخه: Win/macOS
آپدیت: 21 آذر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe - dmg
پلتفرم: ویندوز - مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/09/21 نسخه Adobe DNG Converter v15.1 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *