دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Avant Browser 2018 Build 1 Ultimate – Win

Avant Browser 2018 داشتن یک مرورگر سریع و ساده و امن همیشه یکی از مهم ترین نیازهای کاربران اینترنت بوده است و خواهد بود. کاربرانی که از اینترنت در مدت زیادی استفاده می کنند می توانند مشکلات و ایراداتی که مرورگرها دارند را به عینه مشاهده و لمس کنند. مرورگر Avant Browser 2018 یک مرورگر سریع و ساده بر اساس اینترنت اکسپلورر می باشد که ارائه شده است. این نرم افزار با دارا بودن سرعت بالا و پایداری بسیار زیاد و همچنین داشتن محیطی کاربرپسند و زیبا باعث شده مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد و رضایت آنها را جلب کند. یکی از ویژگی های بارز و منحصر به فرد این مرورگر پشتیبانی از 41 زبان مختلف می باشد که در نوع خود بی نظیر است. Avant Browser 2018 یک مرورگر رایگان و بدون محدودیت می باشد که اکنون در سایت دانلود فارسی قابل دانلود است.

سایر مشخصات : برخی مرورگرها با ارائه تبلیغات مختلف باعث عدم رضایت کاربران می شوند. اما نرم افزار Avant Browser 2018 به دلیل نداشتن هیچ گونه تبلیغ و یا نرم افزارهای جاسوسی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به علاوه اینکه این مرورگر با جلوگیری از بارگذاری انیمیشن های فلش به کار رفته درون سایت ها که بیش از 85٪ درصد از انیمیشن های فلش بکار رفته درون سایت ها تبلیغاتی هستند و این فایل های حجیم سرعت ارتباط شما را به نحو چشمگیری کاهش می دهند باعث می شود تا گشت و گذار شما سریع تر انجام گیرد. این مرورگر داری قابلیت Mouse Gestures می باشد که با استفاده از آن می توانید به جای کلیک دقیق بر روی یک دکمه، این مرورگر را از طریق ترسیم فرمان با استفاده از حرکات موس بر روی صفحه نمایش، کنترل کنید.

Avant.Browser.2018.center

ویژگی های مرورگر Avant Browser 2018 :

– قابلیت بستن پنجره های تبلیغاتی

– دارای حالت تمام صفحه به صورت واقعی

– پشتیبانی از تم ها و پوسته های مختلف

– پاک کردن همه ردپاها

– پشتیبانی از 41 زبان مختلف

– قابلیت بازیابی پنجره ها

Avant Browser 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *