دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Checksum

Checksum یک نرم افزار ساده و آسان برای هش کردن انواع فایل هاست . فرض کنید شما یک فایل را با نرم افزار winrar فشرده می کنید و می خواهید مطمئن شوید که این فایل بعد از انتقال به هارد یا درایو دیگر، خراب نمی شود، با این نرم افزار از فایل فشرده شده ای که ساختید یک هش تهیه می کنید ( حجم هش حدود چند بایت و یا کیلوبایت است )، فایل فشرده تان را همراه با هش ساته شده به هارد یا درایوی که می خواهید انتقال می دهید . حال برای مطمئن شدن از سالم بودن فایل نیازی نیست آنرا دوباره اکسترکت کنید و چند دقیقه و یا حتی چند ساعت منتظر بمانید، خیلی راحت و سریع می توانید با استفاده از این نرم افزار، سالم بودن فایل را در عرض چند ثانیه بررسی کنید . قسمت خوب این است که نیازی نیست حتما فایل فشرده شده باشد، شما می توانید از هر نوع فایل exe. – .rar – .mp4 و … بسیاری از فرمت های دیگر، هش تهیه کنید و بعد سالم بودن آنها را چک کنید . اگر فایل خراب شده باشد، این نرم افزار به شما اطلاع می دهد . این نرم افزار می تواند هش های BLAKE2, SHA1 و MD5 را تولید کند و همچنین آنها را چک کند . این نرم افزار حتی می تواند هش فولدر ها و درایو ها را نیز تولید کند و این کار را بسیار سریع و با دقت انجام می دهد .

اگر از تورنت فایلی را دانلود کرده باشید احتمالا کلمه Hash را دیده اید که جلوی آن یک سری حروف و اعداد وجود دارد . این اعداد هش ساخته شده از فایل اصلی هستند که در تورنت منتشر شده است، شما بعد از دانلود فایل از تورنت می توانید با استفاده از اون اعداد مطمئن شوید که شما دقیقا همان فایل منتشر شده را دانلود کرده اید و هیچ فایلی کم و یا ویروس و فایل اضافه ای به آن افزوده نشده است . خیلی از مردم اعتقاد دارند که این نرم افزار، بهترین نرم افزار تولید و بررسی هش در کره زمین است .

 

* برای مشاهده راهنمای استفاده از نرم افزار اینجا کلیک کنید *

 

مشخصات نرم افزار Checksum :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

نوع نرم افزار : کاربردی

نوع فایل : EXE

سایت سازنده : Corz

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *