دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ESI FOAM-X 2022.0 (x64) نسخه ویندوز

ESI FOAM-X

یک ابزار مستقل برای توصیف سریع خواص صوتی مواد متخلخل سلولی باز از اندازه گیری های لوله های امپدانس است. تعریف ویژگی های صوتی تدریجی کنترل نویز متخلخل، بخش مهمی از روند طراحی آکوستیک در نرم افزار شبیه سازی است. نرم افزار FOAM-X خواص مواد صوتی مورد نیاز را از آزمایشات استاندارد محاسبه می کند.

نرم افزار FOAM-X از الگوریتم های شناسایی استفاده می کند که با خروجی داده های صوتی از آزمون ASTM E1050 و ISO 10534-2 آزمایش امپدانس ISO و آزمایش ASTM E2611 لوله انتقال برای شناسایی خواص مواد متخلخل کار می کند. از ضریب جذب صدا یا مدول انبساط پویا و تراکم باری پویا، خواص اصلی صوتی مواد متخلخل سلولی باز: محدوده تخلخل، مقاومت به جریان هوا، استحکام کششی، طول مشخصه های چسبندگی و حرارتی، نفوذپذیری حرارتی استاتیک، مدول یانگ، نسبت پواسون و عامل کاهش ضرر و زیان.  تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی امروزه جزو کارهای پرطرفداری شده است که روز به روز بر تعداد کاربران و به طبع نیز بر تعداد نرم افزار های موجود برای انجام آن افزوده می شود.

ESI FOAM-X یک نرم افزار قویی و کاربردی که در رده نرم افزار های  تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه  تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های  تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار ESI FOAM-X را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های  تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است.

نرم افزار ESI FOAM-X با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه  تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی همراهی خواهد کرد. نرم افزار ESI FOAM-X تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند.

www.download.ir ESI FOAM-X center

ویژگی های نرم افزار ESI FOAM-X :

– سادگی کار با نرم افزار

– تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی (Open cell)

– انجام آزمون‌ها مطابق با استانداردهای ASTM E1050 و ISO 10534-2 و ASTM E2611

– محاسبه ضریب جذب صوت، مدول توده‌ای دینامیک و چگالی

– محاسبه تخلخل بار، مقاومت استاتیک جریان هوا

– محاسبه طول خواص حرارتی و ویسکوزی

– محاسبه دوام حرارتی استاتیک مواد

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی  تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی

– نرم افزار کاربردی  تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی

-انجام  تعیین خواص آکوستیک مواد متخلخل و سلولی با در کمترین زمان

-و ….

نام: ESI FOAM-X
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v2022.0
نسخه: x64
آپدیت: 12 مهر 1401
زبان: انگلیسی
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *