دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Ikon Science RokDoc v6.1.4.1089 نسخه ویندوز

Ikon Science RokDoc

نرم افزار مهندسي نفت و پتروشيمي ، یک نرم افزار قدرتمند مهندسی برای صنعت بالادستی نفت و گاز می باشد که به تازگی توسط کمپانی Ikon Science Ltd برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . این نرم افزار تفسیر کمی (QI) پلت فرم جامعی را در اختیار شما قرار میدهد و همچنین آسان برای استفاده می باشد . نرم افزار Ikon Science RokDoc شماره یک پلت فرم QI از انتخاب در شرکت های نفتی در سراسر جهان است که محققین و مهندسین به فیزیک سنگ ، مدل سازی رو به به جلو ، وارونگی لرزه ای ، geopressure ، تجزیه و تحلیل مخزن کمی پیشرفته و ژئومکانیکی دسترسی کامل دارند . این نرم افزار تیم دارایی را قادر می سازد که به حداکثر رساندن ارزش از داده های موجود و دانش منطقه ای خود بپردازند. نرم افزار Ikon Science RokDoc توسط مشارکت های عظیم و شرکت های بزرگ نفتی و بیش از 170 شرکت به طور مستقیم توسعه و ساخته شده است . در نرم افزار Ikon Science RokDoc  چارچوب 3D اجازه می دهد تا به ترکیب چند رشته ای از مدل فیزیک سنگ با داده های لرزه ای ، اطلاعات رسوب و تکنیک های تصادفی برای پیش بینی بهتر و تصمیم گیری بر اساس حجم اموال 3D ،  تهویه داده های لرزه ای (SDC) بپردازید .

درباره کمپانی Ikon Science Ltd :

یک شرکت فن آوری قدرتمند با سیستم های نرم افزاری ، دانش و راه حل های صنعت بالادستی نفت و گاز است . که در سال 2001 بنا نهاده شده ، این شرکت به یک سازمان جهانی با عمق بی نظیر از تجربه و تخصص در حل چالش های منطقه ای و محلی افزایش یافته است . از همان زمان آغاز ، توسعه و تحویل محصولات و راه حل شده است در یقین محور که بهترین راه برای کشف ، توسعه و تولید مخازن موفقیت ، موثر و بدون خطر است .

  • ویژگی های نرم افزار Ikon Science RokDoc

  • دارای ابزاری مانند مدل سازی رو به جلو
  • – فیزیک سنگ ، مدل سازی رو به به جلو ، وارونگی لرزه ای ، geopressure ، تجزیه و تحلیل مخزن کمی پیشرفته و ژئومکانیکی
  • مدل سازی لرزه ای 4D و نظارت بر آن
  • لرزه جعبه مدل سازی و ابزار مانیتورینگ 4D با حمایت از مدل های پیچیده فیزیک سنگ
  • فرآیندهای زمین شناسی محور برای پیش بینی فشار منفذی
  • برنده جایزه در روش پیش بینی فشار بر اساس پژوهش منی از دانشگاه دورهام تحت رهبری پروفسور ریچارد
نام: Ikon Science RokDoc
ورژن: v6.1.4.1089
فرمت فایل: msi
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/01/22 نسخه Ikon Science RokDoc v6.1.4.1089 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *