دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Muso v2.7.1.1

Muso

نرم افزاری مفید و کاربردی می باشد.استفاده از نرم افزار های مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم سر و کار دارید و نیازمند یک نرم افزار مناسب در زمینه مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم هستید ،نرم افزار Muso یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم بر آورده سازید.  امروزه استفاده از مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم به صورت روز افزونی در حال افزایش است و این زمنیه ظهور نرم افزار های بسیار زیادی را در زمنیه مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم باعث شده است. ابزارهای مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند. با گسترش استفاده از مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم نرم افزارهای بسیاری وارد این عرصه شده اند که هر کدام به نحویی سعی دارند که نیازهای کاربران در زمینه کار با مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم را برآورده سازند. هر یک از این نرم افزار ها با ارائه خدمات در بخش های مختلف کار با مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم سعی دارند در رده بهترین های این حیطه باشند.

آنچه که در تهیه هر نرم افزار جلب توجه می کند این است که آیا این نرم افزار می تواند نیاز کاربر را در زمینه مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم برآورده سازد و یا نه ؟ بی شک جواب مثبت است چرا که Muso به خوبی نیازهای شما را در زمینه مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم برآورده خواهد ساخت ، پس اگر نیازمند یک نرم افزار جهت کار در زمینه مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم هستید ، نرم افزار Muso تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند.این نرم افزار با دارا بودن یک محیط کاربری قویی به همراه گرافیک عالی به خوبی تمامی نیازهای شما را در زمینه مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم به خوبی بر آورده کرده است. بی شک پس از استفاده از این نرم افزار دیگر به هیچ نرم افزار دیگری نیاز نخواهید داشت چرا که این نرم افزار به خوبی توانسته است تمامی ابزارهای مورد نیاز برای کار بر روی مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم را برای شما فراهم آورد.

از

ویژگی های نرم افزار Muso

می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما در زمنیه مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم برای خود داشته باشید.  اگر شما هم مشتاق داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هستید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دانلود کنید.ویژگی های نرم افزار Muso :سادگی کار با نرم افزار، مرتب سازی موزیک ها براساس نام خواننده، آهنگساز، سال انتشار، مدت زمان ، جستجو و اضافه کردن خودکار اطلاعات مربوط به آلبوم های موسیقی از اینترنت، امکان برچسب گذاری و اضافه کردن تگ های دلخواه به آلبوم های موسیقی، امکان فیلتر کردن و دسته بندی آهنگ ها، محیط بسیار قویی، سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز، ابزار بسیار قویی مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم، کاربردی در امر مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم، انجام مدیریت موسیقی ها و موزیک در سیستم با بیشترین سرعت و کمترین زمان، حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها.

Features of Muso 2:

  • Tagging
  • Separating the wheat from the chaff – while the majority of your music collection may consist of full albums and EPs which you do want to see while browsing albums, the remainder is made up of odd tracks from other albums
  • Collate albums (and group albums by Artist) properly
  • Flexible Sorting/Grouping/Filtering – eg. to see your favorite albums of the year (or the decade) ordered by overall rank
  • Intuitive Context-Sensitive Navigation
  • Feeding the latest on-line metadata about an artist, album or track directly into the music browser
  • Providing end-user configuration of the presentation
  • Full support for half-star ratings (5 full stars isn’t detailed enough!)
  • Comprehensive support for Classical Music – with track tags for Composer, Conductor, Ensemble (Orchestra), and Performer(s)
نام: Muso
حجم فایل: 7 مگابایت
شرکت سازنده: klarita
ورژن: v2.7.1.1
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/11/05 نسخه Muso v2.7.1.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *