دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود برنامه اندروید SoundCloud Music and Audio v2021.03.30

SoundCloud Music and Audio

نام نرم افزاری اندرویدی می باشد که میلیون ها کاربر از سراسر دنیا برای گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود به صورت صوتی از

برنامه SoundCloud

به طور رایگان استفاده می کند . حال شما هم می توانید به طور رایگان این نرم افزار را از سایت دانلود فارسی دریافت کرده و بدون هیچ زحمتی به راحتی موسیقی های محبوب خود را پیدا کنید . در هر جایی و هر زمانی می توانید بدون محدودیت به موسیقی گوش دهید . با نصب این نرم افزار دیگر تمام موسیقی های جدید دنیا در اختیار شماست . مهم نیست که به چه سبکی از موسیقی گوش می دهید , در این نرم افزار به تمام موسیقی ها در سبک های هیچ هاپ , راک , الکترونیک , کلاسیک , جاز , ورزشی و حتی کتاب های صوتی دسترسی خواهید داشت . در محیط آسان نرم افزارو در بخش جستجو هر ژانری را می توانید پیدا کنید . با زدن دکمه like و سیو موسیقی پیدا شده می توانید آن را در بخش موسیقی های مورد علاقه داشته باشید . صفحه جستجو به شما امکان می دهد تا موسیقی ها و هنرمندان مورد علاقه خود را پیدا کنید . با دنبال کردن پروفیل هنرمندان مورد علاقه قادر هستید از موسیقی های منتشر شده جدید آن ها با خبر شده و به راحتی به گوش دادن بپردازید .

 

نام: SoundCloud Music and Audio
حجم فایل: 41 مگابایت
شرکت سازنده: SoundCloud
تاریخ انتشار: 2019
ورژن: v2021.03.30
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 5.0 به بالا

به روز رسانی :

1400/01/17 نسخه v2021.03.30 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *