دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Summitsoft Comic Creator

نرم افزار comic creator برای کسانی که به ساخت کتاب های مصور علاقه مند هستند، عالی است. با این نرم افزار می توانید داستان های علمی تخیلی، کارتون، مانگا و … درست کنید. خیلی سریع صفحات جدید، تصویر زمینه و چیزهای دیگری که نیاز دارید را اضافه کنید تا راحت تر و زیباتر داستان تان را بیان کنید. داستان های تان را پرینت بگیرید و منتشر کنید. با استفاده از این نرم افزار کتاب های تان را متحرک کنید و به آن ها جان ببخشید. از رنگ های بسیار زیادی که در این نرم افزار گذاشته شده است استفاده کنید و کیفیت کارتان را بیشتر کنید.

 

comic-creator-screen

 

ویژگی های نرم فزار نرم افزار Summitsoft Comic Creator 1.0.6.0 Multilingual :

– ساخت آسان و سریع کتاب های مصور : محیط کاربری ساده این نرم افزار به افراد اجازه می دهد تا به آسانی کتاب های مصور ایجاد کنند

– ابزارهای انعطاف پذیر : همه چیز در این نرم افزار گذاشته شده است تا بتوانید کتاب های مصور بهتری درست کنید

– افکت های متن قدرتمند

– ابزار های طراحی و رنگ آمیزی

– دارای شکل ها و رنگ های متخلف

– افکت های خاص

–  پرینت و انتشار آنلاین : با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید از صفحات کتاب تان پرینت گرفته و آنها را به صورت آنلاین و یا روی لباس، لیوان و هرچیز دیگری که می توانید فکرش را کنید، منتشر کنید.

–  ویرایش تصویر و افکت ها

– بیشتر از 500 تصویر پس زمینه و شخصیت ها

–  بیشتر از 1000 آهنگ و صداهای نمونه

–  صفحات قابل تغییر

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *