دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کارتون The Adventures of Peter Pan با دوبله گلوری

دانلود انیمیشن کارتونی The Adventures of Peter Pan با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن در رابطه با شخصیت پیتر پن می باشد . این شخصیت که توسط رمان نویس اسکاتلندی J.M. Barrie خلق شد ، یک پسر کوچک و ماجراجو بود که می توانست پرواز کن و هیچ وقت پیر نمی شد . پیتر پن زندگی بدور از پیری خود را در سرزمین Neverland می گزراند . او در آنجا رهبر یک گروه کوچک به نام Lost Boy بود ، و با افراد زیادی دوست بود افرادی مانند پری دریایی ، سرخپوستان آمریکا ، پری ، دزدان دریایی و به طور خاص با کودکان خارج از دنیای Neverland ارتباط داشت . پیتر پن برای اولین بار در رمان پرنده سفید کوچک که در سال 1902 به چاپ رسید ظاهر شد ، اما او بیشتر برای رمان پیتر پن یا پسری که هرگز پیر نمی شود شناخته می شود . نویسنده این اثر شخصیت پیتر پن را بر اساس برادرش که یک روز قبل از تولد 14 سالگیش بر اثر صانحه ای کشته شد نوشته است و این کتاب در ادامه تبدیل به اثری جاویدان شد که فیلم ها و سریال های زیادی بر اساس آن نوشته شد . انیمیشن کارتونی The Adventures of Peter Pan با دوبله گلوری روایتگر یکی دیگر از ماجراجویی های این شخصیت محبوب می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی The New Adventures of Peter Pan با دوبله گلوری

Peter.Pan.2012.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.04_12.21.41]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Bibo Bergeron

– شرکت سازنده : ABC

– تهیه کننده : Bill Damaschke

– نویسنده : Michael J. Wilson

– صدا پیشگان : Renée Zellweger

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 10 سپتامبر 2012

– مدت زمان : 70 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 720dvdrip

– فرمت فایل : MKV

دانلود انیمیشن کارتونی The Adventures of Peter Pan با دوبله گلوری و لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 2 replies
    1. مامان says:

      سلام
      اسم این فایل موقع دانلود پتر پن است و حجم انها هم یکی است. ایا این فایل تکراری است؟ لطفا کاراگاهان زبردست را نیز بگذارید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *