دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

نکات داشتن یک تعمیرگاه خوب پژو 2008 از دید دنده معکوس

چکیده : پژو 2008 یکی از محبوب ترین خودرو های کراس اوور موجود در بازار ایران است که در این مطلب قصد داریم با معرفی کوتاه به فاکتور های داشتن یک تعمیرگاه خوب 2008 بپردازیم.

نکات داشتن یک تعمیرگاه خوب 2008 از دید دنده معکوس

این ماشین جذاب در سال 2013 با هدف قرار گرفتن در کلاس پرطرفدار خودرو های کراس اوور کوچک به بازار عرضه شد و پس از گذشت سه سال یعنی در سال 2016 پژو تغییرات ظاهری و ساختاری مختصری در آن انجام داد و فیس لیفت 2008 را به بازار عرضه کرد.

پژو 2008 یکی از معدود خودرو های پسابرجامی بود که شرکت ایران خودرو قصد داشت آن را با توافق با شرکت پژو – سیتروئن به بازار ایران عرضه کند. با توافق این شرکت در سال 96 اولین این مدل ها که نسخه فیس لیفت شده بودند به مشتریان تحویل داده شدند اما با گذشت تنها سه سال کلیه توافق ها به دلیل آمدن مجدد تحریم ها فسخ شد و عملا مونتاژ 2008 قطع شد.

این مدل از پژو توانست با داشتن طراحی منحصر به فرد بیرونی و همچنین مدرن بودن کابین به نسبت بقیه رقبا و صد البته وجود شرکت بزرگی مثل ایران خودرو و نمایندگی های ایران خودرو به عنوان ارائه کننده خدمات و گارانتی، مورد استقبال قرار گرفت و توانست اعتماد مشتریان را بدست آورد.

مشخصات فنی پژو 2008

پیشرانه این خودرو از نوع 1.6 توربو شارژ است که در کنار یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک (163 اسب بخار و 240 نیوتن متر گشتاور) شتاب مطلوبی را برای این کراس اوور فراهم می کند. 

جالب است بدانید این پیشرانه ساخت خود کشور فرانسه است و با محصولاتی مثل سیتروئن C3 و 508 نیز یکی است.

شتاب صفر تا صد 2008 عددی در حدود 8.2 ثانیه (بسته به شرایط) است و بسیاری از مشتریان نقطه قوت 2008 را همین پیشرانه پرقدرت آن می دانند که برای یک کراس اوور خانوادگی کاملا هیجان انگیز است. با توجه به نبود بنزین با کیفیت در بسیاری از مناطق ایران، موتور 2008 به دلیل استفاده از ویژگی توربو شارژ نیاز به مکمل سوخت دارد.

معرفی جامع تعمیرگاه های پژو 2008 در وب سایت دنده معکوس

برای عموم داشتن یک تعمیرگاه قابل اعتماد، متخصص، با تجربه و همچنین نزدیک به محل زندگی یا کار یک ضرورت است و در ادامه می خواهیم ویژگی های داشتن یک تعمیرگاه پژو 2008 را از دید وب سایت دنده معکوس بررسی کنیم.

داشتن تخصص و قابل اعتماد بودن

یکی از مهم ترین فاکتور‌های داشتن یک تعمیرگاه، تخصص، تجربه و آشنایی به کار پرسنل آن است. فقدان اطلاعات کافی و یا مطلع نبودن از سرویس های تخصصی 2008 علاوه بر خسارت‌ های مالی به خودرو شما، ممکن است خسارت‌های جانی نیز در پی داشته باشد. ما در وب سایت دنده معکوس کلیه تعمیرگاه ها را با توجه به خودرو های تحت پوشش و همچنین خدماتی که ارائه می کنند دسته بندی کرده و مقایسه را برای مراجعه کنندگان آسان کرده ایم.

نکات داشتن یک تعمیرگاه خوب 2008 از دید دنده معکوس

خدمات به قیمت

تعمیرکاران منصف هر تعمیرگاه تخصصی پژو 2008 اقدام به گرفتن هزینه تعمیرات، مطابق با نرخ تایین شده رسمی نموده و مبلغی که دریافت می کنند، تفاوت چندانی با هزینه دیگر تعمیرگاه ها و یا نمایندگی ها نخواهد داشت. 

گارانتی خدمات ارائه شده

با در نظر گرفتن شرایط فعلی قطعات موجود در بازار و وجود قطعات بی کیفیت، داشتن گارانتی به نوعی یکی از  شرط های تعمیرات است. ارائه گارانتی علاوه بر دادن اعتبار به خدمت ارائه شده و تعمیرگاه، به مراجعه کننده نیز این اطمینان را می دهد که در آینده اگر همان مشکل دوباره برای خودرو آن ها بوجود آمد می تواند بدون هزینه، مشکل را رفع کند. معمولا این گارانتی ها می تواند در قالب میزان کیلومتر و یا مدت زمان (بر پایه سال یا ماه) باشد، برای مثال گارانتی تعمیر گیربکس اتوماتیک که بسیار رایج است.

تنوع خدمات ارائه شده

بیشتر تعمیرگاه های معرفی شده در سایت دنده معکوس خدمات متنوعی را به مراجعین ارائه می کنند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس پژو 2008
  • تعمیرات سیستم تعلیق
  • رفع ایراد های الکترونیکی
  • عیب یابی (دیاگ)
  • رفع ایراد های جزئی
  • صافکاری و نقاشی
  • انجام کلیه سرویس های دوره ایی

لیست کامل تعمیرگاه های پژو 2008 در تهران

نکات داشتن یک تعمیرگاه خوب 2008 از دید دنده معکوس

ما در وب سایت دنده معکوس لیست کاملی از بهترین تعمیرگاه های پژو 2008 در مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران و همچنین نمایندگی‌های ایران خودرو به همراه تمامی اطلاعات آن‌ها همانند: لیست خدمات، ساعت‌ کاری، شماره تماس ثابت و همراه، آدرس، مسیریابی، گالری عکس و … را تهیه کرده‌ایم و شما می‌توانید با توجه به نیاز و موقعیت مکانی خود مناسب‌ ترین و بهترین مرکز را انتخاب کنید.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *