دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود رایگان کتاب صوتی عشق با حروف کوچک با فرمت mp4

کتاب صوتی عشق با حروف کوچک

، کتابی به نویسندگی فرانسس میرالس رمان‌نویس، مترجم و موسیقی‌دان اهل کاتالان است که در سال 1968 در شهر بارسلون در اسپانیا به دنیا آمد است . در این کتاب که در آن از اتفاق‌های کوچکی می‌گوید که معمولا آنها را در زندگی نمی‎بینیم. گاهی یک اتفاق کوچک که ساده و بدون هیچ توجهی از کنار آن می‌گذریم، ممکن است همان اتفاق بزرگ زندگی ما باشد. روز اول سال جدید، ساموئل از خواب بیدار می‌شود و زندگی بشر و خودش را مرور می‌کند. او به این نتیجه می‌رسد که سال جدید هم مثل سال‌های قبل است و برایش هیچ اتفاق درخشان و هیجان‌انگیزی نخواهد افتاد و همه چیز قرار است مثل سابق تکراری و کسل‌کننده باشد. اما ورود ناگهانی یک مهمان ناخوانده، یک گربه‌ی ولگرد سمج، به آپارتمان ساموئل همه چیز را تغییر می‌دهد و سرآغاز تحولی در زندگی ساموئل می‌شود.

نام: کتاب صوتی عشق با حروف کوچک
حجم فایل: 57 مگابایت
زبان: فارسی
مدت زمان پخش: 2 ساعت و 2 دقیقه
فرمت فایل: MP4
نویسنده: فرانسس میرالس
  • 2 replies
    1. سعید معتمدی says:

      سلام
      برای دانلود فایل بر روی لینک کلیک میکنم ولی بجای دانلود شروع بع پخش فایل می کند. لطفا راهنمایی کنید
      ممنون

      پاسخ دادن
      • میلاد سعیدی says:

        سلام.اگر با کامپیوتر هستید،روی لینک راست کلیک کنید و دانلود رو بزنید. اگر با گوشی هم هستید، مدتی دستتون رو روی لینک نگه دارید، در پنجره باز شده، گزینه دانلود لینک رو بزنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *