دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

یک خانه تابستانی باعث ایجاد یک بحران در تورنتو شد

در 8 ژوئن – روز جهانی اقیانوس – ده ها معترض در مقابل مجلس قانونگذاری جزیره پرنس ادوارد تجمع کردند و خواستار صحبت با نخست وزیر دنیس کینگ شدند. با شروع رالی ظهر، آهنگ «جزیره ناپدید» موسیقیدان محلی آلن رانکین از روی یک بلندگوی قابل حمل پخش شد. گروهی از زنان جزیره به نام خوانندگان O Beautiful Gaia که متعهد به حفاظت از محیط زیست هستند، صدای خود را با هم هماهنگ کردند. تظاهرکنندگان خواستار توقف فوری ساخت و ساز کلبه ای بحث برانگیز در منطقه ای به نام پوینت دروش بودند. جیمز راد، مدیر رویداد، با دعوت از نخست‌وزیر گفت: «با ما صحبت کن».

در سپتامبر 2020، کابینه PEI فروش یک ملک کنار اقیانوس به مساحت 17.5 هکتار را به 251 Kelpie Lane Inc.، که بعداً به عنوان یک شرکت متعلق به جسی و جولیا راش، زوجی از انتاریو شناسایی شد، تصویب کرد. یک بند در قانون حفاظت از اراضی استان، ساکنان غیر جزیره را از داشتن بیش از پنج جریب زمین منع می‌کند، اما کابینه می‌تواند این بند را لغو کند، کاری که در این مورد انجام داد. به زودی، یک خانه تابستانی عظیم، متشکل از چهار ساختمان مجزا، برای توسعه در سایت مورد تایید قرار گرفت، که در امتداد یکی از نمادین ترین سواحل جزیره قرار دارد. مردم محلی می گویند که این توسعه یک چشم درد است و دسترسی به ساحل در هنگام جزر و مد را به خطر می اندازد. این وضعیت تعداد زیادی از ساکنان جزیره را به خطر انداخته است. برای بسیاری از آنها، تاریخ و هویت آنها توسط مالکیت زمین مورد مناقشه، نفوذ دخالت خارجی ها و اعتقاد مقدس به حق آنها برای پرسه زدن بدون مانع در سواحل جزیره شکل گرفته است.

از جهاتی، اعتراض بیش از یک کلبه بود. PEI هر سال پذیرای بیش از 1.3 میلیون بازدید کننده است – تقریباً هفت برابر جمعیت استان – و خانه تعداد زیادی از ساکنان فصلی از سایر مناطق کانادا و ایالات متحده است که بسیاری از آنها توسط املاک نسبتاً ارزان کنار اقیانوس فریفته شده اند. زمین کمیاب، جمعیت رو به رشد، و تهدید وجودی ناشی از فرسایش سواحل، بی اعتمادی مردم محلی نسبت به مالکیت زمین توسط افراد خارجی را تشدید کرده است. بحث Point Deroche منادی صحبت‌های مربوط به استفاده از زمین است که استان و بقیه کشور باید به آن رسیدگی کنند، زیرا تغییرات آب و هوایی فرسایش را تسریع می‌کند و به وضوح مرز بین مالکیت عمومی و خصوصی را محو می‌کند.

دسامبر گذشته، گروهی از شهروندان نگران جزیره به نام ائتلاف برای حفاظت از PEI Land – که راد از طرف آن صحبت می کرد – طوماری را با امضای بیش از 2500 نفر به کینگ ارسال کردند و خواستار توقف فوری ساخت و ساز در Jesse and Julie Rasch Foundation PEI (Prince Edward Island) شدند. . برای چندین ماه، ائتلاف درخواست ملاقات با دولت را داشت تا نگرانی های خود را در مورد Point Deroche و سایر معاملات زمین بیان کند. به گفته راد، این ارتباط – همراه با ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی بعدی – نادیده گرفته شد و مستقیماً به تجمع ژوئن منتهی شد. راد با تشویق پرشور گفت: “ما اینجا هستیم تا اصرار کنیم که نخست وزیر و دولت به صدای جامعه PEI گوش دهند.” “چه کسی برای زمین صحبت می کند؟”

خانواده Jesse Rasch –  Jesse & Julie Rasch Foundation که در انتاریو مستقر است، بنیادی را اداره می کند که در تحقیقات پزشکی، آموزش بهداشت و مراقبت از محیط زیست سرمایه گذاری می کند. (راش ها به درخواستی برای اظهار نظر ارسال شده از طریق وب سایت خود پاسخ ندادند.) آنها ده ها سال گذشته را در تابستان در جزیره گذرانده اند. زمینی که آنها در بخش نسبتاً منزوی ساحل شمالی خریداری کردند، بخشی از استان را که به خاطر سواحل ماسه‌ای سفید، زمین‌های باتلاقی آسیب‌پذیر، و هوای وحشی و بادخیز معروف است، می‌پوشاند. خانه قبلی در این ملک – که در محلی به عنوان خانه قدیمی مک اندرو شناخته می شود – نقطه عطفی برای پیاده روی های جزیره بود که برای پیاده روی سگ های خود یا لانه ساحلی به خط ساحلی سفر می کنند. این ملک قدیمی شامل بقایای یک دیوار دریایی ابتدایی و پوسیده، ساخته شده از الوارهای فرآوری شده با کرئوزوت، ساخته شده توسط مالکان قبلی در تلاشی بی‌ثمر برای جلوگیری از فرسایش است که طبق برخی اقدامات، نزدیک به بیست متر از زمین مجاور را در گذشته به دریا مکیده است.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *